Gå til innhold

Svar fra NAV?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lenge har dere ventet med å få svar fra NAV?

Jeg leverte in mine papirer den 10 Januar, var der å leverte dem, fikk stempel å allt.

Men har fortsatt ikke fått svar..

Går ut i perm nå på Torsdag.

Er det seint, eller er det sånn det er?

Tillhører St hanshuagen Nav

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er nok helt normalt det. NAV i mitt område er iallefall ganske trege av seg.:P

Skrevet

De sier at det kan ta inntil 6 uker før man får svar, men det kan være greitt å ta en telefon. Mitt vedtak kom vel etter 1,5 uke tenker jeg. Det hender de roter bort papirer selv om man leverer de personlig, det skjedde nemlig meg :)

Skrevet

Jeg fikk beskjed om at jeg ikke får noe før ungen er født. Men jeg får lønn fra jobben i permisjonstida, så kan ha noe med det å gjøre.

Skrevet

Jeg gikk ut i permisjon 20 januar. Fikk svar for 3 dager siden, og de første pengene for 5 dager siden, det var ikke hele beløpet, men sikkert fra 20 januar til 31 januar eller noe..... Det betaler etterskuddsvis.

Skrevet

Det er vel ikke alltid NAV sender ut svar før etter at du har født heller. Det er jo da de kan si hvor lenge permisjonen din vil vare. Du må jo gå ut i permisjon senest 3 uker før termin, men om du føder før termin så mister du jo det du evnt hadde igjen av de tre ukene.

Skrevet

Det som er litt festlig er at jeg fått en summe penger fra NAV, men ikke noen slipp i posten, så jeg aner ikke om det er feriepenger for 2007, sykepenger for januar eller permisjonspenger... så jeg bare venter på beskjed jeg... hehe

Skrevet

tilhører nav østbyen i trheim, og tok litt over en uke før jeg fikk svar.

Hadde nok tatt en telefonsamtale bare for å sjekke jeg:) Selv om man ikke alltid tror det, så er de jo der for å hjelpe oss, hehe:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...