Gjest Skrevet 8. februar 2008 #1 Skrevet 8. februar 2008 Gutten vår er 6.5 mnd gammel. Han har i noen uker nå, spist litt most middag som jeg har laget selv og fryst ned. Nå skal han plutselig ikke ha noe av dette. Jeg ammer fortsatt ofte og grøt spiser han villig. Bør det bekymre meg at han nå ikke vil ha middag? Holder det at han får MM og grøt i den alderen? Noen råd?
Meg og mini med ny spire :) Skrevet 8. februar 2008 #2 Skrevet 8. februar 2008 ta en pause og prøv igjen senere. han har ikke behov for middag hver dag allikevel når har får grøt og mm.. min gutt er 15 mnd og spiser fortsatt nesten ikke middagsmat. er nesten ingenting han liker/vil ha mer enn 3-4 skjeer av..
Gjest Skrevet 8. februar 2008 #3 Skrevet 8. februar 2008 Helene og mini: Risikerer jeg at han ikke vil ha middag senere da, siden han ikke blir vant med de forskjellige smakene nå? Han nekter også å drikke vann. Jeg har prøvd å gi på tuteflaske, flaske med Y-tut og drikkekopp med tut, men han bare fikler og drikker ingenting. Trenger han egentlig ikke vann heller siden jeg fortsatt ammer? Og hva med alt dette hvis amminga plutselig stopper opp? Uff, jeg blir så usikker jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå