Gå til innhold

Kjempe frustrert.. lønning

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg begynte i ny jobb den 28 januar. Her får dem lønning den 15 i hver mnd. Nå ser det ut til at jeg ikke får noen lønn før 15. mars. Hva pokker skal vi leve av da lissom?

Riktig nok tror jeg at jeg får feriepengene fra i fjord utbetalt fra gammle jobben nå i slutten av mnd. Men dem skulle jo egentlig gå til ferie, så må vi bruke av dem blir det lite med ferie på meg i år siden jeg ikke får lønn når jeg har ferie i år.

Ikke kan vi leve på bare en lønning heller lissom da vil vi komme langt på minussiden.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånn er det dessverre noen ganger når man bytter jobb.. Er jo forskjellige lønnssystemer rundt omkring... Dessverre.. :o)

Skrevet

Du kan ikke be om forskudd da?

Skrevet

men kan du ikke få lønn for det du har jobbet fra 28 januar til 14 februar da?? selv om ikke det er så mye så er det jo litt.......så kan du jo be din "gamle" arbeidsgiver å få ut feriepengene så får du jo bruke noe av det om dere må...

mannen din får jo også feriepenger så dere kan sikkert avsette litt av dine penger nå???

Skrevet

Får se hva vi gjør. Må ta en prat med mannen.. Kjipt..

Ber jeg om forskudd er jo det og skyve problemene forran meg. Sitter ikke igjen med så mange kr. når utgiftene er betalt sånn egentlig.

I alle fall skal jeg kose meg i helgen :-)

Skal ut og spise med svigers (dem betaler)

Skrevet

Hehe... svigers er bra å ha. Spis til du skjemmes... ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...