Gravidsmurf :) Skrevet 8. februar 2008 #1 Skrevet 8. februar 2008 fortvilet og småsur sitter jeg her med mensen..fikk den i går.. hadde sa for akkurat 1 mnd siden. når er det jeg er mest fruktbar? ¨ vet ikke helt hvordan jeg skal skrive dette..men når kan jeg prøve å bli gravid igjen..hvor mange dager skal jeg regne fremover til den perioden som man kan bli gravid. og har hørt folk tar hostesaft og sink og c-vit, når skal jeg ta dette da???? ble litt rotete dette her..men er bare litt villredet.. håper noen kan hjelpe meg litt..
Gjest Skrevet 8. februar 2008 #3 Skrevet 8. februar 2008 jeg bruker EL-tester for å finne ut akkurat når jeg har EL. Eller så kan du gå inn på www.babyverden.no, der har de en kalkulator som regner ut når du er mest fruktbar. Men da må du vite når du hadde siste mens og hvor lang syklus du har.
Zupermam Skrevet 8. februar 2008 #4 Skrevet 8. februar 2008 DIn fruktbare periode er på dag 11 - 16 omtrent, når dag 1 var i går ( da du fikk mensen) . Om det er 28 dgr mlm hver mens da. Vet hvordan du har det, har hatt en SA og en MA tidligere:), men plutselig så sitter alt som det skal! Kjøpt en eggløsningstest, og tiss på pinnen hver morgen fra dag 11. Skulle tro du er fruktbar på dag 13
Gravidsmurf :) Skrevet 8. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 8. februar 2008 byttet nick..lenemor her tusen takk for svar zupermam.. ja er ikke mye moro med sa, håpet egentlig på å bli gravid med en gang..men kanskje greit med en menstruasjon.. håper jeg blir fort gravid igjen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå