;)Renate&Gabriel+lillesøster;) Skrevet 8. februar 2008 #1 Skrevet 8. februar 2008 Passer nok ikke inn her muligens, men trenger sårt litt hjelp:) Foreldrene mine har vært gift i 25 år i neste uke, å jeg har INGEN anelse om hva vi kan kjøpe til dem (meg og søstern skal spleise). Det burde jo være noe som de har et minne av eller lignende da? Uff, er så vanskelig!!
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2008 #3 Skrevet 8. februar 2008 Har nettopp kjøpt oss hus så har ikke så mye penger til overs. Vi tenkte kanskje i overkant av 1000 kr til sammen... Mulig vi er noe gneten, men har rett og slett ikke så mye til overs akkuratt nå Forslag?
;)Renate&Gabriel+lillesøster;) Skrevet 8. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 8. februar 2008 Oops, kom hvist borti anonym knappen:)
xxxo Skrevet 8. februar 2008 #5 Skrevet 8. februar 2008 det første jeg kom på var en natt på hotellrommet de so på på bryllupsnatta, hvis de vr på hotell og det er i nærheten da.. hmm, sølvbryllups fotografering? nytt "brudebilde" av de to som kan stå/henge ved sidenav det første.. Kanskje hun kan få sånn bukett som hun hadde da? Litt teit kanskje? Det var det jeg kom på nå.. hjalp kanskje ikke så mye..
;)Renate&Gabriel+lillesøster;) Skrevet 8. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 8. februar 2008 Joda, alt hjelper! Vi har tenkt på en natt på hotell i en annen by slik at de får kommet seg vekk litt, men å bestille her er ikke et alternativ siden de sikkert ville følt det var litt bortkastet penger, og heller ville vært hjemme:P Problemet med hotellrom i en annen by er at de jobber begge en del noen helger i mnd, og vanskelig for oss å bestille noe da:(
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2008 #7 Skrevet 8. februar 2008 gavekort til det hotellet dere vil spandere på dem. da kan de bestemme datoen selv. ta et hotell med mulighet for spa, så kan de jo bestille det på egenhånd hvis de ønsker det.
;)Renate&Gabriel+lillesøster;) Skrevet 9. februar 2008 Forfatter #8 Skrevet 9. februar 2008 Det var lurt! Takk for gode ideer!
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2008 #9 Skrevet 10. februar 2008 hva har dere endt opp med å skulle gi dem i gave? har dere kanskje gitt den? ble de glade? :-)
Vannmann35 Skrevet 10. februar 2008 #10 Skrevet 10. februar 2008 Jeg ville gitt noe de kan ha glede av sammen: konsertbilletter, teaterbilletter, massasje (mange tilbyr for par), gavekort på reise (det får du hos de fleste turoperatører), en dyr vin og eksklusiv sjokolade, et restaurantbesøk e.l.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå