RockMyWorld Skrevet 8. februar 2008 #1 Skrevet 8. februar 2008 Har selvfølgelig kastet bruksanvisningen. Jeg får jo ikke stoffet løst fra den jernringen for stroppene lar seg ikke løsne....Hvor er iq-sperra?
RockMyWorld Skrevet 8. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 8. februar 2008 Er det ingen som kan hjelpe meg med dette???
anonym dib'er Skrevet 8. februar 2008 #4 Skrevet 8. februar 2008 Det strevde jeg med også! Trodde til slutt at det ikke gikk an - og nå husker jeg ikke hvordan jeg gjorde det, for det gikk jo an! Hadde rotet bort bruksanvisningen, men søkte på nettet, tror siden heter leanderform.dk, men er ikke helt sikker, men i hvert fall ligger bruksanvisningen på nett, så du får prøve å søke! :-)
RockMyWorld Skrevet 8. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 8. februar 2008 TAKK!!!! Jeg fant bruksanvisningen nå på den siden du skrev, men jeg får det allikevel ikke til! Skal være et sted på den firkantet blanke greia som skal ha en åpning, men det er det jo ikke!!! ER søkkfortvilt, har styrt med dette i mange timer!!!!
RockMyWorld Skrevet 8. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 8. februar 2008 YES YES YES!!! Klarte det. Tusen takk anonym dib'er. DU har reddet nattesøvnen min!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå