Anonym bruker Skrevet 8. februar 2008 #1 Skrevet 8. februar 2008 Lillegutt (11 mnd.) og jeg var i svømmehallen for en ukes tid siden. Han syns det er kjempestas å bade=) Men det var første gangen vi var i denne hallen, her vi bor, å vannet var så kaldt.. =S Han klagde ikke eller noe, koste seg med baller å det som var. Men han skalv.. Så vi var jo ikke så lenge som vi hadde tenkt til, å det var rett i en varm dusj etterpå. Da ville han ikke slippe taket på meg. Men jeg har lyst å ta han med å bade igjen.. Men er det farlig på noen måte når vannet er litt kaldt? Eller er det like sunt for dem med et litt kjølig bad som for voksne? Tørker han jo godt før vi går ut.. Men kan man bli syk av kaldt vann? Asså det var jo ikke iskaldt, men under lunka.. Ville jo tro han hadde klaget å sagt i fra om han ikke trivdes. Men han bare smilte å lo. Men han skalv stakkars.. Men er jo så glad i vannet=) På babysvømminga var det jo så godt å varmt i vannet. Men det pleier jo ikke å være så varmt i svømmehaller.. Men vet ikke hvor varmt som er normalt der..
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 8. februar 2008 #2 Skrevet 8. februar 2008 Har du ikke et sted/basseng der dere kan bade med varmt vann? Hvis han skjelver bør dere nok ikke bade så mye, litt går nok, mne jeg ville nok begrenset tiden til 20 -30 min. Husk at det er ikke alltid de sier ifra når de fryser, hvis de ikke er veldig kalde da. De mister veldig mye varme, fortere enn oss, så vi tåler det bedre enn dem.
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2008 #3 Skrevet 8. februar 2008 Hadde det vært en plass med varmt vann her, så hadde jeg seff. tatt han med dit! =) Men det er ikke det her i nærheten.. Har jo balja liksom, men det blir ikke helt det samme..=/ Trodde han ville bli urolig å gråte om han ikke likte seg jeg.. Vi var uti max 30 min. sist gang.. Men da er det kanskje lurt å droppe det da.. Takker for svar=)
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2008 #4 Skrevet 8. februar 2008 Så på profilen din at du bor i vestfold.. Det gjør vi også.. Pleier dere å bade i svømmehaller? Evt. vet du om en plass hvor det er deilig i vannet da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå