Gå til innhold

Hva er det fineste og mest uvanlige guttenavnet du vet om?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi venter gutt nr. 2, og har fra før av en som heter ARN. Trenger hjelp til å finne et vakkert uvanlig guttenavn=) På forhånd takk jenter! ( Samme som skravle..)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes Ask er veldig fint og er vel ganske uvanlig også. Elliot er et annet fint og uvanlig navn:)

Skrevet

Fineste er det ikke, men uvanlig : Ravn

Skrevet

Fan av tempelridderen?? :-D

Jeg liker også arn, men det gjør ikke mannen min.... Kommer ikke på noen andre fine rare navn... men jeg vet om en tass som heter Teis... og det er i alle fall uvanlig...

Skrevet

Amund er svært lite brukt for tida.

Skrevet

Arjan er fint det er islansk mener jeg :)

Skrevet

med di navna her då ber man jo om og få unge som blir mobba.

Skrevet

Liker Emilian svært godt jeg;) Og Danil!

Skrevet

Arjan var fint! Lurer på hva det betyr? Flere forslag?

Skrevet

Til du som sier at barna kommer til å bli mobbet: Synes du kan spare deg for slike komentarer!!!

Skrevet

til anon 17:39 8.02.2008: det blir bare mer og mer uvanlige navn her i landet,så sjansen for å bli mobbet basert på navnet nå om dagen blir bare mindre og mindre....

Skrevet

vet ikke om d er så uvanlig men jeg synes viljar er fint...og nathaniel...

Skrevet

Noah syns jeg er kjempe fint også¨Nickolas men de er ikke så veldig uvanlige men kjempe fine :) Jeg vil kalle barnet det om jeg får en gutt :)

Skrevet

Har i grunn ikke noe nytt å komme med med jeg synes at Arjan var veldig fint. Ikke hørt det før.

Arn og Arjan.... Det passer jo sammen.

Nesten synd vi har valgt navn allerede.. he he

Lykke til....

Skrevet

jeg er tante til en som heter arn:) syns først navnet var litt rart, men nå er det et kjepefint navn:) Jeg syns Tarald er ganske fint, kanskje ikke helt uvanlig, men heller ikke mange som heter det!!!! Linus er også litt fint!!! hmmm vanskelig dette;)

Skrevet

Ask og teis va ikke noe fint! Ikke kalle ungen teis.bi garantert mobba. Teis har liten peis f.eks. Må tenke på at dem ska like navne sitt selv også.

Skrevet

Ja, her var det mange uvanlige navn. Men, fine? Nei, er glad vi har forskjellig smak........

Skrevet

Et navn jeg bare vet om en som heter, Ordin;)

Skrevet

Alvarin er et av de fineste navnene jeg vet. Vi skal forhåpentligvis bruke det som mellomnavn. Det er norrønt.

Skrevet

Til de kritiske anonyme her: Dette er en tråd for uvanlige guttenavn. Tror ikke at "trygge" navn som Marius dukker opp her da...

Og, mobbing...? Det er foreldrenens ansvar å lære ungene å være aksepterende ovenfor andre mennesker, også navnene deres.

Det er smålig å mobbe noen pga ett navn. God moral må komme gjennom morsmelka;-)

Skrevet

Hei! Skriver en bok der en av hovedpersonene heter Eivar. Har aldri hørt noen hete det før. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...