connie79 er 2barnsmor:) Skrevet 8. februar 2008 #1 Skrevet 8. februar 2008 Ser at noen skriver innlegg rett etter fødsel. Har dere data med dere på føden?? Kanskje jeg spør dumt, men lurer veldig.
;)Renate&Gabriel+lillesøster;) Skrevet 8. februar 2008 #2 Skrevet 8. februar 2008 Kan egentlig ikke skjønne at folk skal ha tid til å sitte på internet på føden uansett jeg, så skjønner ikke vitsen. Jeg var på føden/barsel i 3 dager, og hadde absolutt ikke hatt tid til internet! Jeg tenkte ikke på det heller! Skjønner ikke vitsen å ha det med, er vel andre ting som har komt da, som er mye mer spennende vel? Men det er da min mening;)
connie79 er 2barnsmor:) Skrevet 8. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 8. februar 2008 Jeg lå på føden i 5 dager, og hadde nok å tenke på selv. Men ser bare at de skriver innlegg rett etter fødsel. Er derfor jeg spør. Ikke fordi jeg skal på nett rett etter fødsel... Men jeg hadde tid til å lese blader og sånn. vesla sov mye første dagene. Og det var siesta i to timer midt på dagen. Og når hun da sov, og jeg ikke sov så blei det å lese blader. Da kunne man sendt mail til venner i steden.
~sjiraff~ Skrevet 8. februar 2008 #4 Skrevet 8. februar 2008 Jeg kjede vettet av med på barselsavdelingen og hadde hatt det supert om jeg hadde hatt en pc med internett. Babyen sover jo for det meste og det er da vitterlig ikke noe annet å finne på..
Thea-81 Skrevet 8. februar 2008 #5 Skrevet 8. februar 2008 Noen som vet om det er trådløst på Ullevål?
;)Renate&Gabriel+lillesøster;) Skrevet 8. februar 2008 #6 Skrevet 8. februar 2008 Hehe, ja det er nok veldig variert:) Jeg følte jeg ikke hadde tid eller ork til å sitte på internet:) Men så va jeg veldig dårlig etter fødselen og sov mye også da...
Randi86*Salt og Pepper' Skrevet 8. februar 2008 #7 Skrevet 8. februar 2008 På st.olav er det internett på alle rom, er en liten tv der som man kan gå på internett med.. Når Amalie var innlagt på barneavdelingen var det veldig greit og kunne gå på nettet når hun sov for var kjempe kjedelig og bare sitte på rommet når hun lå og sov og ikke ville jeg gå fra henne heller så da var internett greit og ha..
It's all about me Skrevet 8. februar 2008 #8 Skrevet 8. februar 2008 Da vi var på omvisning på Haukeland før forrige fødsel spurte vi om de hadde internett eller trpådløst nettverk der. De svarte ikke skikkelig men bare lo av oss. "Selvfølgelig hadde de ikke det, vi ville være mer enn opptatt av andre ting..." Hallo er ikke dte opp til hver og en hvordan de takler ting. Selv hadde jeg hatt det supert med en tankeavbrytning med å titte på internett mellom riene under forige fødsel. Istedet gikk jeg rundt og ventet på neste ri og følte godt på den da den kom. Dette var VELDIG feil for meg iallfall. Alle burde hatt internett, såkan det være opp til hver og en om de vil ha med maskin. Det er ikke latterlig at noen ser avslapninga i noen minutter med det.
mum&boyz Skrevet 8. februar 2008 #9 Skrevet 8. februar 2008 Hva er forskjellen på å sitte glo i blad el på en TV og være på nett? Ungen sover jo ganske mye.. hva gjør dere da? vasker og rydder? ehm.. er ikke stort å finne på når du ligger på sykehuset da nei...
Gjest Skrevet 8. februar 2008 #10 Skrevet 8. februar 2008 Selv om det ikke er trådløst nett er det bare å tegne et abb på telenor, så bet bare 5-600 pr mnd så kan du surfe så lenge du vil. Jeg var innlagt nettopp en mnd og koplet opp dataen med telefonen. Det var helt supert for min del....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå