Anonym bruker Skrevet 8. februar 2008 #1 Skrevet 8. februar 2008 Noen som har noen tips som funker. Holder snart på å bli gal. Skal pelle og klå på alt mulig. Trodde sånt skulle begynne å gi seg litt jeg men, det blir jo bare værre og værre. Er snart 14mnd.
firemerkersmør Skrevet 8. februar 2008 #2 Skrevet 8. februar 2008 Min er 18 mnd, og blir bare værre og værre. Tipset er vel å flytte ting oppover, velge ting han ikke får klå på, underholde han med andre ting, og alltid være 2 når dere har han med bort (for det er det mest slitsomme)
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2008 #3 Skrevet 8. februar 2008 være konsekvent. nei er nei. ikke la han få lov innimellom. dvs at du heller ikke kan "gi opp" innimellom.
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2008 #4 Skrevet 8. februar 2008 Flytt endel ting utenfor rekkevidde, så slipper han få NEI, NEI hele tiden. La også noe stå som han kan klå på. Han store interesse er jo å undersøke ting!
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2008 #5 Skrevet 8. februar 2008 Takk for tips men det er nok prøvd. Det meste er flyttet. håndtak er tatt av og armene blir lenger og lenger:) Nei, har han alltid fått. Han sier selv nei, rister på hode og ler. Blir ganske frustret av sånt. Men er vel bare å fortsette med nei, hører vel en dag:)
megogdetretrolla Skrevet 8. februar 2008 #6 Skrevet 8. februar 2008 Rydde unna, si nei og være mye ute:) Min er 16 mnd, og blir bare verre. Han klatrer nå i bokhylla, på spisebordet, rekker opp til bilder på veggen etc. Jeg er totalt konsekvent på noen få ting, og forsøker å gi minst mulig oppmerksomhet når han gjør noe han ikke har lov til og roser veldig når han er flink og lar vær å pelle eller rydder opp etter seg. Vi er mest mulig ute, slik at han får slitt seg ut og pelt fra seg der:)
Gjest Skrevet 8. februar 2008 #7 Skrevet 8. februar 2008 Prøv å distrahere ham på nye og morsomme måter, og vær instilt på at mange måneder kommer til å gå med på å si neineinei. Noen ting må være ja også, det er viktig:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå