C1981 Skrevet 8. februar 2008 #1 Skrevet 8. februar 2008 uff, er så lei meg... kommer akkurat fra ultralyd pga småblødninger... er 12 uker i dag og fosteret har akkurat dødt... så skal inn å opperere i morgen tidlig, muligens i natt hvis smertene ble for store:-(
*Super*Mamman* Skrevet 8. februar 2008 #3 Skrevet 8. februar 2008 Huff, så trist. Kondolerer så mye... Trøsteklemmer fra meg.
Lindus85 Skrevet 8. februar 2008 #4 Skrevet 8. februar 2008 Det var virkelig trist å høre!! Kondolerer så mye! Håper du snart kommer tilbake til oss!! Klem
minlilletass Skrevet 8. februar 2008 #5 Skrevet 8. februar 2008 Det var leit aa hoere. Jeg mistet selv i aug/sept, og trodde da jeg var 12 uker paa vei. Det viste seg imidlertid at fosteret hadde doedd allerede i uke 8-9. Det var ganske toeft etterpaa, saa du faar ta vare paa deg selv. Jeg fikk mange reaksjoner, fra tom, trist, sint, bitter osv... Naa er jeg gravid paa nytt i 8. uke og haaper alt gaar bra denne gangen.
Gjest Tallulah Bankhead Skrevet 8. februar 2008 #6 Skrevet 8. februar 2008 Så trist at det ikke gikk bra. Jeg håper at du har snille mennesker rundt deg som passer godt på deg nå.
Happiness fødte 16.9 :) Skrevet 8. februar 2008 #7 Skrevet 8. februar 2008 Å det var leit å høre Ønsker deg lykke til ved neste forsøk.
Trulte76 Skrevet 8. februar 2008 #8 Skrevet 8. februar 2008 uff så trist da..så har du kommet deg så langt som 12 uker også..trist uansett uke, men man tenker jo når man har passert 12 så er man sikkrere på det går bra.. Sender deg en stor trøsteklem jeg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå