Anonym bruker Skrevet 8. februar 2008 #1 Skrevet 8. februar 2008 Fikk en bryllupsinvitasjon i posten, og nederst på invitasjonen står det: "Vår ønskeliste finnes i alle Tilbordsbutikker". Er det vanlig å skrive det slik? Synst selv at ønskelisten bare skal bli nevnt om gjestene selv spør etter dette. Det virker jo som om vi nesten må kjøpe noe fra listen. Må jo si at det ikke er noe problem å kjøpe noe ut fra listen, men å skrive det på invitasjonen virker nesten grådig.
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2008 #2 Skrevet 8. februar 2008 For noe tull. Info om ønskeliste på inbydelsen er flott spør du meg. Var invitert i et bryllup hvor det ikke sto på inbydelsen, var tungvindt. Ønskelister er jo genialt, da får an jo vite hva folk ønsker seg, så slipper man å kjøpe noe de kommer til å bytte og brudeparet slipper å få en hel masse ting de ikke trenger, liker eller vil ha... Vi skal skrive på inbydelsen, hvor de finner ønskelisten.
Maritbrud Skrevet 8. februar 2008 #3 Skrevet 8. februar 2008 Jeg vet dette er blitt mer vanlig nå (å skrive hvor man har lagt ut ønskeliste), men jeg synes det virker, som hovedinnlegger skirver, litt grådig. Når våre gjester ringte og svarte på invitasjonen spurte de fleste hvor vi hadde lagt ut liste. Og noen har ringt min mor og spurt også (gammel tradisjon å gjøre det slik). Men så klart det er enklere å skrive det i invitasjonen, og så lenge man selv synes det er greit...så er det det! :-)
Tøydukka Skrevet 8. februar 2008 #4 Skrevet 8. februar 2008 Jeg har planer om å lage en enkel nettside der det all praktisk info skal være, og der skal bl.a. ønskelisteinformasjon ligge. Synes ikke det er noe særlig å invitere der teksten praktisk talt er "vi vil gjerne at du skal komme, men bare hvis du kjøper noe fint og dyrt til oss!". Men jeg ser jo absolutt fordelen ved å ha en ønskeliste, så da gjør jeg det sånn. Så skriver jeg bare internett-adressen og sånn i invitasjonen, så kan folk finne det selv.
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2008 #5 Skrevet 8. februar 2008 humleblomst, jeg har tenkt å gjøre det samme. men skriver på hvor vi har ønskeliste i tillegg. alle har nemlig ikke internett..
Vannmann35 Skrevet 10. februar 2008 #6 Skrevet 10. februar 2008 Vi har også lage nettside med all informasjon om bryllupet, der legger vi også ut ønskelisten. De som evt. ikke har internet får ta seg bryet med å spørre oss :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå