Gjest Skrevet 8. februar 2008 #1 Skrevet 8. februar 2008 Dagen går sånn stort sett: Han får mat, virker mett og sovner. Så sover han i 15 minutter så er det samme om igjen... Kan ikke skjønne han har vondt i magen heller, i dag har jeg bare drukket eplejuice og spist brødskiver..
Prinsessa&pøbelr@kkeren Skrevet 8. februar 2008 #5 Skrevet 8. februar 2008 Hm, er mange babyer som reagerer med luft i magen hvis mor har spist epler, så kanskje det er eplejuicen?
Knætta & Gutteknøtt+Jenteknøtt Skrevet 8. februar 2008 #7 Skrevet 8. februar 2008 Både jeg og jenta mi reagerer når jeg drikker eplejuice (prøvde det et par uker etter fødselen)! Er ganske vanlig å få luft i magen av det! Så prøv å kutt ut eplejuicen du =0) Forøvrig så lever jeg på vann og brødskive med leverpostei (har stort sett gjort det siden fødselen, og jenta mi er nå 11 uker), og jenta mi sliter fortsatt med mye luft i magen. Ho er rett og slett så glupsk at ho svelger mye luft når ho spiser uansett hva jeg gjør. Bruker bare 5 minutter på hver pupp..max...
Sjokoladekaka Skrevet 8. februar 2008 #8 Skrevet 8. februar 2008 hehe.. her også følte eg grodde fast i stolen. hadde eg tid til å dusje OG å vaske golv samme dag, så føltes det som om noke ikkje var som det skulle:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå