lykketrollet:) Skrevet 8. februar 2008 #1 Skrevet 8. februar 2008 Går det an å sende en kondolansemelding pr sms?? Eller passer ikke det seg, synes dere? Skal i begravelsen, og vil heller ta med blomster dit enn å sende/ levere på døra.... Men vil så gjerne kondolere på forhånd.
Tussa og Sofie Skrevet 8. februar 2008 #2 Skrevet 8. februar 2008 Kommer helt an på hvor nære de er. Er det noen som står deg nær ville jeg nok heller ringt. Ellers synes jeg en sms eller epost er ok, evt om du rekker å sende et kort i posten.
Gjest Skrevet 8. februar 2008 #3 Skrevet 8. februar 2008 Utrolig upassende synes jeg og veldig veldig upersonlig.
vekt85 Skrevet 8. februar 2008 #5 Skrevet 8. februar 2008 Regner med at du ikke vil ringe for du er redd for å forstyrre eller trenge deg på? Send en sms å si det og si at du tenker på han/hun.. Vil tro det er bedre enn å ikke ta kontakt. Men fortell at du ikke ringer for du er redd for å forstyrre ellers føles det veldig upersonlig..
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 8. februar 2008 #6 Skrevet 8. februar 2008 Jeg fikk både blomster på døren og sms og kort og telefoner da pappa døde. Og jeg må si at bare det å vite at det var mennesker der ute som tenkte på meg....varmet. Om du legger ved at du ikke vil trenge deg på med å ringe, så er det ikke noe problem. Selv om det er aldri upassende å ringe noen som har mistet noen. Det verste er de som uteblir....
Sivalur Skrevet 8. februar 2008 #7 Skrevet 8. februar 2008 Hvorfor ringer du ikke istedet? Tenker du at du trenger deg på eller at det ikke passer eller at de er opptatt med noe annet? Som regel er de ikke opptatt med noe annet enn å sørge, og det er godt med et lite avbrekk som en telefonsamtale er.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå