Anonym bruker Skrevet 8. februar 2008 #1 Skrevet 8. februar 2008 Hehe pluttselig har han gått i fra å bæsje annenhver dag ca. til å fylle bleien flere ganger for dagen! Han er vel 5 mnd gammel. I går fylte han bleien 4 ganger og i dag har han bæsjet to ganger allerede. Andre gangen var det så mye at det flommet over og jeg måtte skifte på ham fra topp til tå! Så er han blitt så fæl til å ta seg på tiss/baller når jeg tar av bleien... skikkelig deilig.. først godt nedi der og så i munnen etterpå! *blæ* Prøver så godt jeg kan å få vasket fingrene først,men det er ikke bare bare! hehe Vanlig at de bæsjer så mye eller? det er litt bløtt,men ikke helt flytende. Og han er i fin form ellers, smilende og bli Er vel bare litt ekstra jobb for meg tenker jeg..hehe
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2008 #2 Skrevet 8. februar 2008 Ja artig når de skal begynne å ta fingrene ned der mens deter fullt av bæsj:o) Det er vanlig at de bæsjer mer når de blir større, så du kan nok ta det helt med ro:o)
Moi 32 Skrevet 8. februar 2008 #3 Skrevet 8. februar 2008 Akkurat samme her! Han er 7mnd. På mm bæsja han vær 7.-10.dag, nå kan han bæsje 6 ganger på døgnet(normal avføring)!! Jeg holder begge føttene hans i en hånd og vrir han til siden slik at ryggen(med bæsj) ikke kommer ned på håndkle og han ikke kommer til sin grisete tissefant, holder han hardt slik mens jeg griper kluten som jeg har fuktet før jeg tar av bleia, tørker godt rygg og tiss. Deretter skylder jeg kluter og vasker alt grundigere. Han vrir seg, hyler, og spenner bue, men jeg slipper ikke!!
Solunger aug-07 og april-09 Skrevet 8. februar 2008 #4 Skrevet 8. februar 2008 Junior har alltid vært "lekk", men vi har faktisk opplevd at det er færre bæsjebleier etter at vi begynte med fast føde. Men i dag har han klart å fylle 5 bleier allerede Jeg pleier og gi han en tørr klut å gnage på før jeg tar av bleia, da er hendene opptatt ei lita stund....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå