Gå til innhold

hva slags febertermometer har dere kjøpt?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Litt usikker på hva som er best

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har rompetermometer. De er mer nøyaktige.

Skrevet

Satt akuratt å tenkte på den samme... er sååå mange forskjellige.... men har hørt at rompetermometerene er best.... men skal høre med di på apoteket hva di anbefaler....

Skrevet

Rompetermometer skal vere best og mest nøyaktig, men jeg har et for øre også. BRuker dette som veiledende. Husker fra da jeg selv var liten hvor forferdelig det var å ta tempen. Vil at mine barn skal slippe dette mest mulig. Øretermometeret vi har måler ganske nøyaktig. Har testet på alle familiemedlemmene over tid, og forskjelige tidspunkt på dagen for å finne ut hva som er "normalen" til hver enkelt. Da ser vi om noe avviker, og dersom vi er veldig usikre og feberen er høy, bruker vi et annet. Har braun sitt øretermometer, som skal vere av de mest nøyaktige.

Skrevet

har et helt ordinært rumpetermometer.. har faktisk hatt det i noen år, sendte gubben på apoteket for noen år siden, da jeg hadde feber i slutten av sommerferien... *grusomt*

men kommer nok kanskje til å invistere i øretermometer etterhvert, men litt usikker akkurat hvilken merke..

Skrevet

hvor kjøpte du det braun øre termometer?

Tenkte også å kjøp til øre, i tillegg til vanlig rompeterm.

Skrevet

Jeg har kjøpt Accutemp Febermåler, Munn-,armhule- og rumpetermometer. Svært enkelt og bruke,rengjøre og oppbevare. Måler på 10 sekunder. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...