Marit & de 3 knøttene Skrevet 8. februar 2008 #2 Skrevet 8. februar 2008 Vi har rompetermometer. De er mer nøyaktige.
Gjest Skrevet 8. februar 2008 #3 Skrevet 8. februar 2008 Satt akuratt å tenkte på den samme... er sååå mange forskjellige.... men har hørt at rompetermometerene er best.... men skal høre med di på apoteket hva di anbefaler....
mastermind Skrevet 8. februar 2008 #4 Skrevet 8. februar 2008 Rompetermometer skal vere best og mest nøyaktig, men jeg har et for øre også. BRuker dette som veiledende. Husker fra da jeg selv var liten hvor forferdelig det var å ta tempen. Vil at mine barn skal slippe dette mest mulig. Øretermometeret vi har måler ganske nøyaktig. Har testet på alle familiemedlemmene over tid, og forskjelige tidspunkt på dagen for å finne ut hva som er "normalen" til hver enkelt. Da ser vi om noe avviker, og dersom vi er veldig usikre og feberen er høy, bruker vi et annet. Har braun sitt øretermometer, som skal vere av de mest nøyaktige.
Mammaen til Turid Skrevet 8. februar 2008 #5 Skrevet 8. februar 2008 har et helt ordinært rumpetermometer.. har faktisk hatt det i noen år, sendte gubben på apoteket for noen år siden, da jeg hadde feber i slutten av sommerferien... *grusomt* men kommer nok kanskje til å invistere i øretermometer etterhvert, men litt usikker akkurat hvilken merke..
Lillegull2008&2010 Skrevet 8. februar 2008 #6 Skrevet 8. februar 2008 hvor kjøpte du det braun øre termometer? Tenkte også å kjøp til øre, i tillegg til vanlig rompeterm.
Ville Vera Skrevet 8. februar 2008 #7 Skrevet 8. februar 2008 Jeg har kjøpt Accutemp Febermåler, Munn-,armhule- og rumpetermometer. Svært enkelt og bruke,rengjøre og oppbevare. Måler på 10 sekunder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå