(0_o) Skrevet 8. februar 2008 #1 Skrevet 8. februar 2008 Noen som har prøvd denne "vidunderjuicen" eller andre Noniprodukter? Erfaringer?
Nit@™ Skrevet 8. februar 2008 #2 Skrevet 8. februar 2008 Jeg brukte nonijuice før for noen år siden. Hadde litt problemer med magen og fikk anbefalt en type som jeg kjøpte i sverige. Jeg synes den fungerte, at man faktisk fikk effekt av den....
Tamline Skrevet 8. februar 2008 #3 Skrevet 8. februar 2008 Kjenner noen som har brukt den. Har hørt både pos/neg om den da. Jeg vet om en annen juice med Aloe Vera som er mye bedre på smak. Den er adaptogen - dvs at den hjelper kroppen din til å hjelpe seg selv. Derfor kan man faktisk si at den kan hjelpe mot alt:) Høres for godt ut til å være sant, men hvis du plages med smerter i magen f.eks, da hjelper AV-juicen kroppen din å reparere magen:) Bare et tips!
(0_o) Skrevet 8. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 8. februar 2008 Jeg har endel allergi og eksem, og lillegutt sliter med magen, så jeg ble anbefalt nonijuice på det sterkeste av både svigermor og vennepar av dem Søkte litt rundt på nettet, og jeg må si jeg ble MEGET skeptisk til noniproduktene, har skrevet endel om hvorfor jeg er så skeptisk i bloggen min: Www.baresannesin.blogspot.com
(0_o) Skrevet 8. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 8. februar 2008 tusen takk for tipset:) bare synd jeg er så innmari allergisk mot aloe vera:(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå