Gå til innhold

må få ut litt agresjon ang barnehage

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er en ny oppstartet barnehage,så jeg skjøner jo att ting ikke er godt nok innarbeidet enda. Meeen,det er en spesiell jente der som"mobber" vet att hun gjør det mot min datter,vet ikke hva hun gjør med andre,hver dag når jeg henter/leverer så er hun ute med munnen sin,vel og merke bare 4 år,men det første hun sier når hun set jenten min er: du har ikke pyntet deg i dag,du er ikke så fin som vi er,du får ikke leke med oss for du er ikke fin nok,du har ikke rosa strikk,vi er mye finerer enn deg. Og når dette er det første som møter min datter i døren om morningen,trekker hun seg unna,og vil ikke gå i barnehagen,ikke er det voksne der heller,som kan fortelle denne jenten att sånn snakker vi ikke,og alle er like fine selv om noen har skjørt/kjole eller bukse på seg,o når jeg kom i dag skjedde det samme,men da sto det en voksen og bare så og hørte på hva denne jenten sa til min jente,og jeg måtte gripe inn og forsvare min datter att jeg syns hun var fin og pyntet,er det mulig,fikk helt vond av jenten min,og hun er ikke av den tøffeste typen som tar igjenn,så jeg tenkte ta dette opp med personalet att de får begynne å snakke litt mer til den jenten og forklare att sånt sier man ikke. blir så sinna jeg ikke minst på de voksne som tydeligvis favoritiserer noen unger!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hørtes trasig ut.Synes du skal ta det opp med ledren i bhg.Det kan jo føre til at datteren din får det tungt fremover og kanskje problemer senere med selvbildet.

De bør jo vektlegge i en bhg.at alle er like mye verdt og fine og at man skal være snille med hverandre og ikke mobbe!

Lykke til.

Skrevet

Ta det opp med de ansatte i barnehagen, helst slik at ingen av jentene hører det.

Er jo en kjedelig start på dagen for jenta di!

skjønner din frustrasjon, men ta det opp så blir det nok bedre!

Skrevet

Ja,jeg skal ta det opp,var innom kontoret til styreren i dag tidlig,men da hadde de morgen møte,så får gjøre det når jeg henter.Får jo helt vondt jeg og syns synd på jenten min.

Skrevet

huff - trist lesing.

Ta det opp med barnehagen, og blir det ikke bedre, bytt barnehage!

Men husk det er lov å irettesette frekke barn, også i barnehage, selv om du ikke jobber der. Husk at voksne godkjenner Uønsket atferd, ved å ikke gripe inn, fordi barna da tror at det er greit.

Skrevet

Ja,syns det var utrolig å se på att den jenten kunne få si akkurat hva hun ville til min datter,mens en voksen sto å så på,jeg ble bare helt målløs jeg,men i dag skal de få høre d

Skrevet

Dette bør barnehage personalet absolutt gripe tak i . Personalet bør kontakte foreldrene til dette barnet, og finne ut om det er noen spesiell grunn til at jenta sier sånne ting og om hun event er sånn hjemme. De bør absolutt gjøre noe for å få en slutt på dette.

Skrevet

Ta det opp med personalet du. Det er jo ikke noe koselig å bli møtt sånn når man kommer om morgenen.

Og ja.. vil nok si at dette er mobbing på 4 åringers nivå. Derfor er det viktig at det blir tatt tak i så fort som mulig..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...