Gå til innhold

hjelp feil medsin

Anbefalte innlegg

Skrevet

legen har skrevet ut feil emdsin mot halsbetennelse.. fått erymax noe gravide ikek skla ha...

har tatt 4 tbl.... har pratet med de å dette skjønne rde ikek for dets tår i felleskatalogen at de kan gi embryodød eller midannelser. så gravide skla ikke ha erymax...

er nå livred jeg har skadet barnet mitt eller mistet det.

skal til legen kl 14 håper virklig de sender meg på ultralyd...

rimlig fortvila nå

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har jo ikke tatt en hel antibiotika kur, så er jo bra du oppdaget det før du tok hele kuren..

Er heller ikke sikkert % er så stor for det skjer misdannelser eller død, men at det er påvist i somme tilfeller og derfor skal man unngå det.

Så får helelr tenke det gikk sikkert bra til det motsatte er bevist :)

Men skjønner su er bekymret hadde jeg selv vært også..

Lykke til iallefall..

Synes også leger bør sjekke opp om medisiene kan brukes av gravide før de skriver den ut..

For man stoler jo på hva legne gir ..

Min sa jeg kunne ta en paracet og en ibux med det samme jeg kjente jeg fikk migrene for å prøve å snu migrenen..sa jeg men ibux skal man jo ikke ta..sa han en tabl en gang i uka gjorde ikke noe..men må si jeg fulgte ikke hans råd..og har ikke rørt ibux..

Skrevet

Jeg fikk erymaks som antibiotika da jeg var gravid med nr 1.

Grunnen til at jeg fikk denne var fordi den også gis til spedbarn og derfor skulle den visst være bedre enn andre typer.. Men uansett..Barnet mitt er helt perfekt altså.. Men han er allergisk mot ery maks...Og det var visst også vanlig at barn blir overfølsom ovenfor medisiner som mor bruker i svangerskapet....

Det har nok gått bra...Lykke til..

Ps: Inne fra 2 trim.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...