Anonym bruker Skrevet 8. februar 2008 #1 Skrevet 8. februar 2008 Vi har tilfeldigvis "vår dag" på Valentinsdag, min mann og jeg. Men jeg trenger noen tips til hva jeg kan finne på for å gjøre dagen spesiell. Har allerede sørget for ungefri... Dere kreative jenter...hjelp meg, da!
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2008 #3 Skrevet 8. februar 2008 HVis du fortsatt er her... Vi jobber begge to, så fra 16.00 og resten av helgen, faktisk;-)
Tirilill Skrevet 8. februar 2008 #4 Skrevet 8. februar 2008 ååå en hel helg!!! Dra bort på hotell tur...digg med room service og kanskje bade basseng!! Og stoooor deilig dobbelt seng. Man trenger ikke dra så langt, bare ha litt luksus! Vi har store planer om hotell weekend i Oslo eller noe sånn før babyen kommer. Det blir kjempe deilig! Kanskje badehotellet i Langsund??? Romantisk å ligge å dyppe i et badebasseng og kanskje ha en liten virgin margerita i hånda!
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2008 #5 Skrevet 8. februar 2008 Joda.. det er ikke å forakte det.. Men vi har akkurat kostet på oss en ferie for hele familien i april, og før forbruket der nede kommer turen på drøye 35.000, så jeg hadde ikke tenkt å slå på den økonomiske stortromma nå... Men takk for tipsene og engasjementet, lell:-) Andre små søte ting å gjøre?? I fjor bakte jeg marsipankake, som er det beste han vet...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå