Maud Skrevet 8. februar 2008 #1 Skrevet 8. februar 2008 De siste dagene har minstesnupp sovnet i vogna før jeg har passert postkassa. I dag tenkte jeg derfor at jeg skulle prøve å ikke passere postkassa, men bare være her. Vugge litt på vogna og snike meg inn. Det gjorde jeg og det virket! Nå har jeg drukket kaffe og skrevet på historien om Storebrors magiske verden. Da han gikk i første klasse begynte jeg på en bok om ham, skrev en side hver dag som han leste høyt for meg. Dessverre falt jeg ut av det og boka ble glemt. I flyttingen dukket den opp igjen og storebror spurte om jeg kunne skrive mer. Med en minstesnupp på armen hele tiden inne eller ute med vogna, har det vært vanskelig. I dag har jeg imidlertid startet på igjen og det er morsomt :-D Dessverre skal han til pappa'n i dag, så jeg må vente til mandag for å se reaksjonen hans. Jeg gleder meg til de fine stundene kan begynne igjen. Nå leser han jo bra og trenger egentlig ikke treningen, men det er morsomt for oss begge allikevel.
frøydis m/ 4 Skrevet 8. februar 2008 #2 Skrevet 8. februar 2008 Så koselig med sånn bok! Det var jammen en god ide, men det må jo være vanskelig å finne tid til å sette seg ned og la skriveånden sige på? Så kjekt for han å ha til senere også!! Det er kjempegodt med noen friminutter for seg selv når minsten sover i vogna. Det har jeg også nå, med den minste i kurven og storebroren øver på gitaren. Da må man skynde seg å nyte tekoppen :-))
Maud Skrevet 8. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 8. februar 2008 Han får bare én side om gangen. Jeg skriver flere sider de gangene jeg har tid og er inspirert. Noen dager får han ingen side og det er også greit :-)
strikkballen Skrevet 8. februar 2008 #4 Skrevet 8. februar 2008 Ja, er det ikke deilig med litt tid for seg selv, til å tenke, og gjøre litt annet? Så fint med den boken til storebror! Kanskje jeg skal begynne med noe sånt snart også, "min" storebror skal snart lære å lese så smått. Og jeg har jo så mye jeg vil si ham. Blir nesten helt vemodig når jeg ser hvor fort han vokser. Og så ser jeg tydelig konturene av selvstendighet og orientering ut fra oss og hjemmet, mot venner og aktiviteter. Synes selvfølgelig han blir flottere for hver uke som går - og at han og lillebroren er verdens nydeligste gutter:-))) Skal jammen prøve meg på en sånn bok jeg også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå