Gjest Skrevet 8. februar 2008 #1 Skrevet 8. februar 2008 er det noen som har erfaring med å sette igang fødsel før termin? jeg skal til vurdering den 19 feb.fordi at jeg har tarm problemer ,sterk bekkenløsning,pustevansker.har hørt at skal være veldig vondt å sette i gang noen som har erfaring? jeg er 3 gangs fødende men drit redd.er i uke 35 nå. har også hørt at man ikke får noen særlig smerte stillende da heller? har også skrekken for å revne drømmer om det tåpelig mensånn er det bare .er takknemlig for svar.
Gjest Skrevet 8. februar 2008 #2 Skrevet 8. februar 2008 Jeg ble satt igang med forrigemann, og det gikk helt strålende. Hadde litt åpning, så jeg slapp de modningspillene, som jeg da ikke har erfaring med. Men da legen hadde tatt vannet hos meg sist, gikk det kort tid før jeg fikk skikkelige rier, og fødselen gikk raskt og greit. Fikk tilbud om all smertelindring som jeg ellers ville fått, og sydde ikke et sting etterpå.. Tror ikke du behøver å bekymre deg, det går helt sikkert bra!
Gjest Skrevet 8. februar 2008 #3 Skrevet 8. februar 2008 Legger til at jeg skal gjøre det samme nå til mandag, og gruer meg ikke i det hele tatt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå