Gå til innhold

Noen som mottar overgangsstønad, og vet...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...hvor lang avstand det må være mellom hjemmene til foreldrene for at den ene skal kunne regnes som enslig forsørger? Trodde det var fint at jeg fant leilighet nært barnefar, men nå har jeg hørt at det må være en viss avstand...?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan ikke bo i samme hus/oppgang/blokk. Det er det jeg har hørt i hvertfall :-)

Skrevet

oki, det er det jeg håper på:) Det er bare i samme vei... Dumt hvist jeg ikke skulle kunne ta den leiligheta bare pga det.

Skrevet

Skal nok gå fint det ja :-) Og må jo være utrolig kjekt og ha barnefar så nære :-D

Skrevet

Ja, jeg håper det:) Vi har hatt det veldig turbulent i 3 mndr. Han har vært utro flere ganger med en på jobben. Helt plutselig etter 3 fantastiske år...nå er han kjempeforvirret og vet ikke helt hva han vil...vet at han møter henne enda, så det blir nok aldri oss igjen, selv om han sier at han håper det...Så det blir nok tøft om jeg kommer til å se de sammen, jeg elsker han jo... Men ting blir vel bedre og for sønnen vår er jo dette kjempefint, sikkert lettvint for oss også:) Ikke meningen å skrive så mye, men jeg snakker hull i hodet på alle veninnene mine, he he:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...