Gjest Skrevet 8. februar 2008 #1 Skrevet 8. februar 2008 er helt blank jeg og klarer heller ikke søke opp noe musikk i denne sjangeren.. hvis jeg søker vals kommer det jo bare sånne gammeldagse valser : )
Gjest Skrevet 8. februar 2008 #2 Skrevet 8. februar 2008 Trenger det å være en vals da? De fleste velger jo en rolig sang som de har et spesielt forhold til. Alt kan jo danses til:) Eneste valsen jeg kjenner til er en av Cohan, og så vidt jeg vet handler den igrunnen om sm:) Filmen Tre nøtter til Askepott har jo en kjenningsmelodi på slutten som er sååååå søt i bryllup, i alle fall romantisk for alle jentene der.
Pfff Skrevet 8. februar 2008 #3 Skrevet 8. februar 2008 Tenk på Evergreens. Det er en musikkstil ofte forbundet med krigsårene, du vet, da soldaten danset den siste dansen med sin elskerinne før han tok toget videre ut til krigen osv osv. Mye flott og romantisk å danse etter der. Let i platesjappene etter samle cd`er som det står Romantic Moods eller World War II. Forslag er jo Andrew Sisters "Apple Blossom Time" osv.
Konsulent surrehue+3 med tut Skrevet 8. februar 2008 #4 Skrevet 8. februar 2008 Velg en sang som er spesiell for dere! Har dere en sang som er deres? Bruk den!
nina-ballerina Skrevet 8. februar 2008 #5 Skrevet 8. februar 2008 Var i et bryllup hvor de danset brudevalsen til den 3-nøtter-til-askepott-sangen. Var dødsromantisk. Aner ikke hva den heter da..
jackie Skrevet 8. februar 2008 #6 Skrevet 8. februar 2008 hva med den som begynner sånn:have i told you lately that i love you...........
Junimams* får oktoberbarn! Skrevet 8. februar 2008 #7 Skrevet 8. februar 2008 Jeg vet ikke hva den egentlig heter, men jeg kaller den "right next to the right one" Den er fin å danse vals til! Husker melodien på refrenget, men ikke teksten, utenom siste linja som er "I'm right next to the right one" Nyyydelig!! Kanskje noen her vet hva den heter?
mirredutt Skrevet 8. februar 2008 #8 Skrevet 8. februar 2008 Hva med denne: http://www.slide.com/r/rGj3PpuXzT-yRJk3SNLHusMAOZBBt0Sq eller denne:
Gjest Skrevet 8. februar 2008 #9 Skrevet 8. februar 2008 Hvilken årstid gifter dere dere? Denne er flott på sommer og vår bryllup: http://youtube.com/watch?v=e7becjAhav8&feature=related
MammaTil Hjertebarn+1 gutt til Skrevet 8. februar 2008 #10 Skrevet 8. februar 2008 Det trenger jo ikke å være en vals. I et bryllup jeg var i danset de til Lonestar - Amazed. Det var en spesiell sang for dem. I et annet danset de til Shania Twain - Your still the one. Ingen av dem danset vals, men mer "slow" liksom. Kjempe romantisk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå