Gå til innhold

uff, nå er jeg dum....


Anbefalte innlegg

Skrevet

Sambo er på kurs, og jeg sitter hjemme og er litt sur... har nesten ikke hørt noe fra ham, han ringte meg på formiddagen igår og sa at han var trygt fremme, etter det har jeg fått en melding... Vi pleier alltid å ringe hverandre på kvelden når vi er borte fra hverandre!(har ikke noen regel på det eller noe, men gjør det bestandig!) Kjenner at jeg er skikkelig irritert på ham nå... Men det er vel bare teit, er jo en filleting! Måtte bare sutre litt her...

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror du ikke han er opptatt om kvelden og kanskje ikke er tilbake på rommet før sent? Kunne jo ha sendt deg en melding. Tror ikke jeg ville ha vært sur når han ringer.

Skrevet

Hvorfor ringte ikke du han igår på kvelden da?

Skrevet

Ville ikke forstyrre, regnet med at han ringte når han hadde tid! Er så teit å være sånn masete kjæreste! Så da er jeg sur kjæreste i stedet, hehe ;) Neida, skal ikke være sur når han ringer, er bare litt irriterende... premenstruell også, så skal ikke så mye til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...