Gjest Skrevet 8. februar 2008 #1 Skrevet 8. februar 2008 Sambo er på kurs, og jeg sitter hjemme og er litt sur... har nesten ikke hørt noe fra ham, han ringte meg på formiddagen igår og sa at han var trygt fremme, etter det har jeg fått en melding... Vi pleier alltid å ringe hverandre på kvelden når vi er borte fra hverandre!(har ikke noen regel på det eller noe, men gjør det bestandig!) Kjenner at jeg er skikkelig irritert på ham nå... Men det er vel bare teit, er jo en filleting! Måtte bare sutre litt her...
Gjest Skrevet 8. februar 2008 #2 Skrevet 8. februar 2008 Tror du ikke han er opptatt om kvelden og kanskje ikke er tilbake på rommet før sent? Kunne jo ha sendt deg en melding. Tror ikke jeg ville ha vært sur når han ringer.
LizzyG Skrevet 8. februar 2008 #3 Skrevet 8. februar 2008 Hvorfor ringte ikke du han igår på kvelden da?
Gjest Skrevet 8. februar 2008 #4 Skrevet 8. februar 2008 Ville ikke forstyrre, regnet med at han ringte når han hadde tid! Er så teit å være sånn masete kjæreste! Så da er jeg sur kjæreste i stedet, hehe Neida, skal ikke være sur når han ringer, er bare litt irriterende... premenstruell også, så skal ikke så mye til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå