Gå til innhold

1 måned igjen i dag til termin!


semma

Anbefalte innlegg

Noen flere her med termin på kvinnedagen 8. mars? Hvordan er formen deres, og hvor mye har dere forberedt? Jeg venter nr 3 og har nå alt i orden unntatt ny madrass i vuggen. Ordner det til uken. Har en fornemmelse om at det denne gangen kan gå fort og at det skjer før termin.... (Ikke lur tanke men...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har termin mot slutten av mars, men har det meste klart. Mangler bare noen småting. Er andregangsfødende og har tatt fram og vasket det jeg hadde på loftet. Jeg hadde en rask fødsel sist og forventer det denne gangen også, og at det skal skje før termin. Sist fødte jeg en uke før, men jeg vet jo at det ikke betyr at det samme vil skje nå. Om denne lille lar vente på seg kommer jeg nok til å bli veldig utolmodig, jeg klarer ikke å fri meg fra tanken på at det vil blli likt som sist, noe det slett ikke trenger å bli.

Lykke til, ikke mange ukene i gjen nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei. jeg har også termin på kvinnedagen 8.mars.

begynner å bli rimelig utålmodig.er andregangs fødende.. med store bekkenplager og en to åring å ta meg av ved siden av så er jeg ganske utslitt:(

har det meste forberedt, men noe gjenstår. men det viktigste er klart:)

jeg håper jeg også får født før termin(fødte 11 dager før forrige gang)

denne gangen er hodet allerede festet for en uke siden(uke 35+4) og ligger godt ned i bekkenet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også termin 8 mars :)

 

Venter min første, men har vært heldig å arvet masse. Tror det meste er klart, stellebord og skinnpose får jeg neste søndag. Ellers trenger jeg bare stelleprodukter.

Har vært sykmeldt lenge, har derfor vært ganske utålmodig en stund og gledet meg så til februar skulle starte for da var det jo ikke så lenge igjen. Men ble veldig nervøs når jeg så på kalenderen nå... nå kan tiden stoppe litt :) Men virker som februar går veldig fort..

 

Lykke til til dere andre også, spennende å se når den lille kommer.

 

Venter dere gutt eller jente? Jeg venter gutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har også vært sykemeldt lenge. siden jeg var fire mnd på vei.kraftig bekkenløsning.. så svangerskapet har vært veldig langt synes jeg:( gleder meg til å bli ferdig:)

 

her vet vi ikke kjønnet. men jeg har en sterk følelse av at det blir en gutt denne gangen også:) så jeg har alle gutte klærne klare fra sønnen min sindre var nyfødt.. hihi:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp...Termin 8 mars her også...=o)

 

Formen er som så... Sliten, vil sove hele tiden, men da er jeg jo oppe halve natta også..=o/ Har begynt å få en del kynnere de siste dagene nå..Kan nesten ikke bøye meg uten å få en kynner. Lurer også på om slimproppen går litt og litt...Hehehe..Eller bare utflod..Utrolig hva man tenker når man tørker seg og ser ut som om man har snytet seg fra slurva på papiret...

 

Ellers så er vogna klar, noe klær har vi, kjøpt ny madrass til sprinkelsenga (må sette oppe senga, det er ikke gjort), pakke bag til babyen, mangler meg selvfølgelig...Og så venter jeg på bilstolen skal komme tilbake fra rep.

 

Håper å kunne gå ut februar da...har ei tante som venter nå februar så vil ha min "egen" mnd...hehe

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei! Jeg har også termin på kvinnedagen og venter en gutt:) Formen er stort sett bra....småplaget med kvalme og syre til tider + litt utålmodighet, men skal ikke klage!

 

Det aller meste er klart. Er førstegangsfødende, så det kan selvsagt være ting man ikke har tenkt på:) Skal hente vognen til mandag, og da er de store tingene i hus.

 

Har ikke pakket "bagen" enda, har dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...