Tamline Skrevet 8. februar 2008 #1 Skrevet 8. februar 2008 Har vært hos legen pga at jeg har angst. Fikk utskrevet cipralex. Har gått på de før, så jeg er ikke redd for å begynne på dem sånn sett. Men legen sa at jeg måtte slutte å amme hvis jeg skulle ta dem. Så jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre nå...råd noen? Gutten min er snart 9 mnd, og jeg ammer litt. Han får MME i tillegg, for jeg har ikke så mye melk som før. Skal jeg slutte å amme, eller vente litt før jeg begynner med Cipralex? Har hatt sosial angst i mange mnd nå, og det plager meg fordi jeg ikke kommer meg så mye ut av huset som jeg burde. Blir veldig glad om noen har råd:)
Gjest Skrevet 8. februar 2008 #2 Skrevet 8. februar 2008 Nå er gutten din 9 mnd'er og da fått godt med morsmelk Jeg hadde nok sluttet å amme, sllik at du får kontroll over angsten din igjen og kommer deg litt ut
Tamline Skrevet 8. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 8. februar 2008 Takk for svar:) Dytter litt jeg, så kanskje flere vil svare...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå