Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 8. februar 2008 #1 Skrevet 8. februar 2008 ..masse symptomer eller går hverdagen nesten som før?
nr-4-i-oktober Skrevet 8. februar 2008 #2 Skrevet 8. februar 2008 Her er det masse symptomer iallefall. Litt rart siden det ikke har vært slik i mine tre tidligere svangerskap..(Legen har henvist meg til tidlig UL for å se om det er flere..) Jeg har vært hjemme fra jobb siden to dager før jeg testa positivt. trodde ikke jeg skulle bli gravid denne syklusen siden jeg tok pergo forrige syklus,- uten resultat.. Er nå sykmeldt ut februar, for det kan visst skje endring i kvalme og form rundt uke 8-9. Men jeg skal ikke klage, er glad for alt jeg kjenner på kroppen jeg ) (Og så lenge jeg får sove og gjøre ingenting fram til mann og barn kommer hjem klokka 16 så går hverdagen nesten som før ;o) )
Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 8. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 8. februar 2008 ok;) jeg er i uke 9 ca og formen er egentlig ganske bra;) er litt rar i formen om morningen men det går over etter et godt måltid! ellers kjenner jeg vel egentlig bare at livmoren vokser og er litt øm i brystvortene! er glad jeg har litt symptomer så jeg vet noe er der;) tvilte litt i begynnelsen men så kom det etterhvert. er bare ei uke siden jeg fant ut at jeg er gravid. men håper for all del jeg ikke blir grusomt kvalm, så kan jeg jobbe så lenge formen sier ja;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå