Anonym bruker Skrevet 8. februar 2008 #1 Skrevet 8. februar 2008 "Vi har en med musikk. Slik at når han dytter på de tingen, spilles det musikk." Dette skrev du i et innlegg ang babygym. Hvor har du kjøpt din? Hørtes ganske kult ut at det spilles musikk når tingene blir dyttet på..
~\/ero~ Skrevet 8. februar 2008 #2 Skrevet 8. februar 2008 den vi har er faktisk etter lillebroren min.. så det er 8år siden den ble kjøpt så jeg vet ikke hvor den ble kjøpt.. men mener og ha sett at fisher price har noe lignendes
Gjest Rebel m/jente Skrevet 8. februar 2008 #3 Skrevet 8. februar 2008 nå er ikke jeg vero men... fisher price har en sånn. vi har den som heter jungle tror jg, er en katt som henger over babyen. når babyen slår på ballen under katta kommer det musikk.
~\/ero~ Skrevet 8. februar 2008 #4 Skrevet 8. februar 2008 jeg fant denne: http://www.fisher-price.com/no/products/thumbnail.asp?catid=actgym&page=2&type=assistant&keywords=&age=&lMinage=.00&lMaxage=1.00&gender=NULL&price=NULL|NULL&mail=&from=toysbytype&viewall= den øverst til høyre(Link-a-doos™ Motion & Music Barnyard Gym™) er omtrent slik vi har
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2008 #5 Skrevet 8. februar 2008 hvor kan man kjøpe disse produktene??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå