Gå til innhold

Noen fra Ringerike her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som fortsatt prøver eller nettopp er blitt gravid? Jeg har nettopp flyttet hit, og prøver å bli gravid med Pergokur. EL en gang i løpet av de neste 10-12 dagene antar jeg....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Halloen! Jeg er fra Ringerike!!

Skriv gjerne en PM om du vil!

Klem

Skrevet

Dytter litt opp jeg... Noen flere???

Skrevet

Hønefoss her!! Har nettopp blitt gravid=) Håper dere følger etter snart.

Skrevet

Gratulerer!!! Håper jeg kommer fort etter ja. Bor forresten i Hønefoss jeg også!

Skrevet

Så gøy!! Ser du er like gammel som meg?? Jeg venter førstemann og er kjempespent.

Skrevet

78modell her ja! Har ei jente på snart 2 fra før, vi da. Veldig morsomt, snakker som en foss for tida. De 2 åra har gått SÅÅÅ fort!

Skrevet

Ja, tida bare flyr avgårde. Har alltid tenkt at jeg skulle ha barn før jeg ble 30, men sånn har det ikke blitt. Når vi først bestemte oss ordentlig brukte vi 4 pp. Føler meg skikkelig klar nå og gleder meg masse.

Bruker du lege her i Hønefoss? Jeg er 7 fullgåtte uker i dag, og vurderer å bestille time til tidlig ul. Jeg har allerede en time på sv.pol på sykehuset om noen uker.

La deg til vennelisten min jeg!!

Skrevet

Jeg slutta på pilla i februar i fjor... veldig klar for en til... Men måtte ha 3 pergokurer før jeg ble gravid sist, så visste jo at det kom til å ta tid nå... Ferdig med 2. kuren, håper bare det kan bli full klaff nå...

Akkurat flytta til Hønefoss, så har ikke kommet lenger enn å få ny fastlege. Har ikke vært der ennå. Tror jeg har Gilhuus eller noe sånt... Var på tidlig ul i forrige svangerskap. Først i uke 6, og da så vi et hjerte som slo, helt fantastisk!

La deg til på vennelista jeg og;-)

Skrevet

Dytter litt igjen jeg... Venter fortsatt på å teste....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...