Nordlyspar♥ Skrevet 8. februar 2008 #1 Skrevet 8. februar 2008 Våkna av kraftige menssmerter kl 05.45 i natt... dro med meg dyna ut på stua, la den bretta under stumpen og pledd over meg... 2 paracet... og prøvde å ligge stille... vil ikke inn på sykestua igjen med premature rier... får se hvordan det går utover dagen, blir det værre må de bare komme å hente meg med ambulansen igjen... stakkars sambo, kjempebekymra.. spurte om han skulle være hjemmme med meg i dag, men det er jo ikke stort han kan gjøre.. så her ligger jeg da... savner sambo, og engstelig for at jenta skal prøve å stikke av igjen :0/ 24+1 i dag...
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2008 #2 Skrevet 8. februar 2008 Kjipe saker... Lykke til. Let us know.
reekleim *fødeklar* Skrevet 8. februar 2008 #3 Skrevet 8. februar 2008 oj oj det låter ikke bra, hold deg i ro, dette går nok over... Lykke til. Sender masse gode tanker til dere.
Fullrulle86 Skrevet 8. februar 2008 #4 Skrevet 8. februar 2008 burde du ikke få riestoppende medisiner da? ville absolutt tatt kontakt med føden selv om du ikke har lyst:o) alt for den lille jenta di vel?
Gjest Bjørnen Collargol*gravid* Skrevet 8. februar 2008 #5 Skrevet 8. februar 2008 Ser det er noen timer siden du skrev inn innlegget her, men ville så absolutt ringt føden og hørt med de dersom du ikke alt har gjort det! Håper at alt roer seg slik at jenta kan holde seg på plass noen uker til i alle fall!
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2008 #6 Skrevet 8. februar 2008 Hvordan går det? Har du snakket med legen eller andre? Fortell, fortell!
Lille Luna Skrevet 8. februar 2008 #7 Skrevet 8. februar 2008 Oi, det hørtes ekkelt ut! Håper det går bra med deg!
maria isabell Skrevet 8. februar 2008 #8 Skrevet 8. februar 2008 ring føden,tenk viss noe skulle gå galt og de kan gjøre mye for å hjelpe deg...vær så snill og ring...
Nordlyspar♥ Skrevet 8. februar 2008 Forfatter #9 Skrevet 8. februar 2008 Hei jenter, beklager at jeg ikke har svart før.. ringte, og fikk beskjed om å gjøre det jeg allerede hadde gjort... skulle det forverre seg så var det inn med en gang... det går bra sålangt, de sterkeste smertene har gitt seg... turen til pappa i april er avlyst , siden det denne gang ikke var noe grunn til at det startet igjen (sist gang var det 7 timers kjøretur, utvendig og innvendig UL)...... tusen takk alle sammen, dere er unike :0)
Gjest Bjørnen Collargol*gravid* Skrevet 8. februar 2008 #10 Skrevet 8. februar 2008 Så bra at det har begynt å slippe taket! Håper inderlig at de slipper mere av dette før det har gått maaaange uker til! Klæm
Nanna:-D Skrevet 9. februar 2008 #12 Skrevet 9. februar 2008 Åssen går det med deg? Får håpe du greier å "knipe igjen" ei lita stønn til. Odsa blir jo bedre for hver dag som går vis det skulle sette igang skikkelig.. Har du hatt mye premature rier? Tidligere svangerskap??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå