Plutseliten :) Skrevet 8. februar 2008 #1 Skrevet 8. februar 2008 Hipp hurra for deg og mamman din som sikkert synes dette er en litt rar dag ) Kos deg med kake og pakker! Klem fra minstemann og mamman hans
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 8. februar 2008 #2 Skrevet 8. februar 2008 Tusen takk. Det føles så rart at han som for kort tid siden var baby, plutselig har blitt "stor gutt". Og siden jeg har fått de barna jeg skal ha så må jeg vel bare godta at han har tenkt å bli større år for år ))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå