lillingen blir storebror:)u 41 Skrevet 8. februar 2008 #1 Skrevet 8. februar 2008 Vaska dusjen i sted, med masse Jif skurekrem (bruker ikke sprayen fordi den vet jeg er litt usunn). Fikk litt hetta da jeg begynte å tenke på at jeg hadde "låst" meg inne i dusjen med all denne jifen og lukta. men det kan vel ikke være så farlig vel? Bare jeg som blei litt hysterisk her, fordi det blir så innestengt i dusjen. Håper noen kan berolige meg nå
lillingen blir storebror:)u 41 Skrevet 8. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 8. februar 2008 Den klarte jeg ikke tolke helt??
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2008 #4 Skrevet 8. februar 2008 Sorry.. Ser jeg svarte på feil innlegg.. :-) Er ikke farlig å vaske nei.. Vaska flyttevask da jeg var høygravid, og det var ikke noe problem.. Bare unnga de aller sterkeste middelene.. Jif skurekrem er safe! :-)
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2008 #5 Skrevet 8. februar 2008 neida,ingen fare,hadde vært annerledes om du hadde sittet timesvis i strekk og bare sniffet kjemikalier rett fra flaska,hehe. tenk ikke på det,er bare veldig kort tid og jif er ikke så sterk heller
lillingen blir storebror:)u 41 Skrevet 8. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 8. februar 2008 Oki:) takk for svar. Nevnte det for gubben og han lo og sa du spiste jo ikke jifen da, og dessuten vasker du jo ikke hver dag heller... frekkasen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå