Gå til innhold

Er acta graco seter noe bra?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har litt lyst på det logico-setet med base.. Koster 1499,- Noen som vet om det er et bra sete?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det er et veldig bra sete, og er et som har kommet bra ut på test. de sier at det er litt tyngre enn det som ble best i test ( husker plutselig ikke navnet..), men ellers er det uansett et veldig bra sete. Og du kjøper det på tilbud virker det som, pleier å koste ca 1990kr.

Selv kjøpte jeg acta graco i sverige til kun 1299, så det lønner seg å titte seg litt rundt! Og "best i test" setet koster vel over 3000 m basen...

Skrevet

tror foresten det er " BE SAFE" som kom best ut i testen.

Skrevet

Tusen takk for svar.. Har du link til testen? :-)

Skrevet

Har hørt at de har bra seter :o)

Det var maxi cosi-setet som kom best ut i test.

Hvis jeg ikke tar helt feil her nå, så fikk de fleste setene med base

bra i test. De er tryggere når basen står fast i bilen, for folk slurver en del med montering av seter som går ut og inn av bilen(uten base).

Lykke til :o)

Skrevet

Hei! Berre lurer på kvar finn du det setet til 1499?

Skrevet

Vi skal til Svinesund og kjøpe graco stetet til 1298.-

Her i vestfold har jeg funnet det på tilbud til 1699.-

Skrevet

graco er helt greit tror jeg, men de er veldig tunge i forhold til mange andre seter.maxi cosi er best i test. disse er veldig gode, og lette.

Skrevet

Stemmer det var maxi cosi som var best som de sier over her! Nei har ingen link til testen, men vet jeg har hørt det flere ganger at acta graco kom bra ut i testen:)

Skrevet

Jeg kjøpte Acta Graco sete m/base på babyshopen på svinesund i går. (Det er den butikken som ligger v/Eurocash og Maximat. Ikke den på Nordby! Et lite tips til dere som skal handle i Sverige: Har funnet ut at de fleste produktene er billigere på den btikken som er nærmest grensa. På Nordby og i strømstad kan samme vare og samme merke være ca 100 kr. dyrere...

Skrevet

må også minne deg på at det går an å kjøpe brukte seter også, på finn.no ol.

Der fikk jeg mitt til 600.- og det ser så og si helt nytt ut!!

Det gjelder foressten mye av de tingene jeg har kjøpt til babyen vår,mye er brukt,og det ser helt flott ut! Samtidig som man sparer en god del penger.

Tenk på at barna bruker det minimalt og vokser ut av de før de når ett år.

er ikke mye slitasje da nei...

Skrevet

Akta Graco Logical S er veldig bra!! Er ikke så tung, og man skal da vel ikke gå å bære mye på det uansett!?:)

Skrevet

er drit bra sete;) har det selv,er ikke tungt, kjempe greit at det er skygge på dem,og at det er base til, kan ikke fatte at folk kjøper seter uten base lengre, livet er lett med ett slikt sete¨;) hehe.

Skrevet

Lizamor!!!

Det du mener her er at det er billigere der du kjøpte setet, jeg har kun sjekket prisen på Happyland men er ikke helt sikker på hvor den ligger, om det er Nordby ell grenseområdet. Og hva heter den butikken du var innom. skal nemlig dit på torsdag for å handle sete og kanskje noen andre ting

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...