Min *lille* prins*er stor* Skrevet 8. februar 2008 #1 Skrevet 8. februar 2008 nå har prinsen min pasert 1 år, og jeg er egentlig ganske stolt av hva han klarer med tanke på at han kom 13 uker for tidlig! på julaften begynte han å krype:) tror det var alle de fargerike pakkene som ga han et lite spark bak;) han har enda ikke begynt og krabbe, men det det stege tror jeg han hopper fint over, inntreserer han ikke så mye lengre. til å begynne med var han ofte oppe i krabbe stilling, men etter han lærte å krype har det bare blitt mindre og mindre, så jeg tror han er veldig fornøyd med å krype;) han satte seg opp første gang for ca. 3 uker siden, det var kjempe morsomt! han så like forfjamset ut som meg der han plutselig satt:D så begynte jeg å storebror å klappe for han, så satt han der stolt som en hane og gliste fra øre til øre:D 9 dager før bursdagen reiste han seg opp for første gang:) da fikk jeg en kjempe følelse at denne gutten komer langt i livet! ikke noe som kan stoppe han! han sleit litt med å sette seg til å begynne med, men nå mestrer han det med største selfølge, og reiser seg opp hvor som helst:) på bursdagen sin var han værdens største sjarmtroll, og viste seg bare fra sin beste side:) satte seg opp selv, og viste alle gang på gang hvor flink han har blitt til å reise seg:)
Lilly:) Skrevet 8. februar 2008 #2 Skrevet 8. februar 2008 Gratulerer så mye! Du må være kjempe stolt! Min sønn er også født 13 uker for tidlig, nå er han 4 mnd ukorrigert og jeg gleder meg over hver lille nye ting:)
hohoo Skrevet 8. februar 2008 #3 Skrevet 8. februar 2008 Så flink han er. Veldig morsomt for hvert fremskritt. Må nesten skryte litt jeg og. Lille gutt ble født 4 januar, 10 uker for tidlig. I går gikk han 21 skritt helt alene. Han er ikke redd i det hele tatt, bare veldig stolt av seg selv. (mamma og da) Ha en fin helg med miraklene deres klem
Min *lille* prins*er stor* Skrevet 9. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 9. februar 2008 å så bra å høre:) er stor fornøyd vist prinsen min går til sommmeren! hadde termin 8 mai, så det er jo ikke helt utenkeig med de fremskrittene han gjør i dag:)
Min *lille* prins*er stor* Skrevet 9. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 9. februar 2008 din sønn erf ca. på samme alder som min var da jeg slutte å bekymre meg så masse:) etter det har tiden gått kjempe fort!!!! alle ting føles litt mere spesielt etter at man har fått et prematurt barn, og man gleder seg vel litt mere over ting som andre tar for gitt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå