Gå til innhold

symptomer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Opplever dere at symptomene kommer og går litt??? Jeg blir helt nervøs av dette. Har mistet 3 ganger før de siste 2 årene.....

Spesielt synes jeg det ømheten i brystene varierer i styrke. Er det normalt eller??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har det også sånn. er i uke 9 nå og har nesten ikke symptomer.. Vet ikke om det er normalt jeg?!

Skrevet

hei;) det varierer veldig på meg og. men det er helt normalt. har ikke fått symptomer før i begynnelsen av denne uka, litt kvalm om morgenen før jeg spiser, puppene varierer mye, av og til er de kjempeømme og noen ganger kjenner jeg fint lite.. så bare ta det med ro;) godt vi ikke har vondt hele tiden;)

Skrevet

er foressten 8 eller 9 uker på vei..:)

Skrevet

Godt å høre at vi er flere. Blir litt beroliget... Har mistet 3 ganger siden juli 2006, alle i 5. eller 6. uke, og nå er jeg 5 fullgåtte uker i morgen! Er ganske nervøs om dagen...

Skrevet

uff da:( ja da kan jeg skjønne det godt! dette er min første spire så håper den har festa taket skikkelig. har ikke vært hos legen enda men skal neste uke. håper jeg er så langt på vei som jeg tror;) er formen din bra ellers da?

Skrevet

Så spennende for deg! Hvor langt er du på vei?

Formen er stort sett grei. Litt kvalme om kvelden spesielt, og en del stikking og menssmerter i magen. Måler hCG annenhver dag og den er så langt strålende. Skal på tidlig UL 19/2 hvis alt går bra!!!

Skrevet

krysser fingrene for deg da;) jeg er snart 9 uker på vei i følge babyverden så håper jo jeg er det da og ikke bare har hatt eggløsning sent. første dag i siste mens var 9.des hvertfall. formen her er også ganske grei;) men er kjempesulten og spesielt om morningen, da er jeg litt småkvalmen. men det går over etterhvert;)

Skrevet

her er det ingen symp. som er til stede hele veien. Litt stikk imagen og ømme pupper som kommer og går. men vi får se ettersom ukene går:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...