mammatil3fantastiske Skrevet 8. februar 2008 #1 Skrevet 8. februar 2008 Har ei lita snuppe på 7 mnd som ikke finner seg i at mammaen forsvinner ut av synsvidde....regner med det er separasjonsangsten som er vanlig på denne alderen, håper bare den ikke varer så lenge, er slitsomt å være "klistret sammen" døgnet rundt. Andre som har vært igjennom denne fasen - og hvor lenge varte det?
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2008 #2 Skrevet 8. februar 2008 E jo mye til hva man gjør ut av det da? Du trenger ikke å være med barnet ditt hele tiden bare fordi det gråter. Har aldri hatt en slik periode vi. Klart barnet mitt har grått fordi jeg skulle ut, og pappaen ikke var noe gøy å være med. Men jeg har nå ikke latt det stoppe meg til å gå hjemmenfra.
mammatil3fantastiske Skrevet 8. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 8. februar 2008 Hjemmefra kommer jeg meg, problemet er bare at hun vil ha noen innen synsvidde hele tiden, enten meg , pappaen eller andre som passer henne. Vet jo at dette er en fase de går igjennom når de skjønner at mamma fysisk går til et annet rom(det skjønner de ikke når de er mindre). Går jo over når de også skjønner at mamma kommer tilbake etter kort tid og blir trygge på det. Er nok sikkert ikke alle som opplever dette, men dette er min nr tre og alle har vært igjennom denne fasen, husker bare ikke hvor lenge det varte med de andre.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå