Anonym bruker Skrevet 8. februar 2008 #2 Skrevet 8. februar 2008 smokk!! uten tvil! hvis du ser på det som babyutstyr da:)
Bimmer´n Skrevet 8. februar 2008 #4 Skrevet 8. februar 2008 Bortsett fra helt "obligatoriske ting som bleier etc: 1) Pysjen fra Nøstebarn......absolutt favorittbabyting;-) 2) Slyngevugga 3) Kanskje Mei Tai-en
petite fleur Skrevet 8. februar 2008 #5 Skrevet 8. februar 2008 Baby-callen ;-) Bruker den hver dag når nurket sover ute på verandaen. Hadde ikke fått gjort en ting i huset uten den ;-) Også babygymen da.....gutten min elsker den og kan ligge der og kose seg i en time av gangen. Har sånn med teppe og kryss over m/ musikk osv.
Tussa og Sofie Skrevet 8. februar 2008 #6 Skrevet 8. februar 2008 Bleiebøtta Babygym Babycall (brukes hver dag når hun ligger ute, samt har den med når vi er andre steder, helt genialt) Koseklut (hvis det regnes som utstyr, er helt avhengig av denne for å sove) Flaskevarmer
*tingeling* Skrevet 8. februar 2008 #8 Skrevet 8. februar 2008 Vogna.......hva skulle jeg gjort uten den
*novemberbebbis* Skrevet 8. februar 2008 #9 Skrevet 8. februar 2008 Utenom andre helt nødvendige ting: -Baby Call (Bruker den hver natt og når hun sover ute) -Soveposesak til babyer så jeg slipper å tenke på om hun får dynen over seg, av seg og sånn - i tillegg sover hun så mye bedre i den enn dyne! -Micro damp sterilisator!!! -smokken så klart..hehe. Det var det jeg kom på i farta!
Marisola Skrevet 8. februar 2008 #10 Skrevet 8. februar 2008 Bleiebøtta Babygym og CU-vippestolen. For ikke å glemme språkkurs for newborn.
Krøvvel Skrevet 8. februar 2008 #11 Skrevet 8. februar 2008 Bleiebøtta.. og en bok vi fikk om babymassasje.. og voksiposen
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2008 #12 Skrevet 8. februar 2008 vippestolen uten tvil og termos med vann til mme når vi er på tur
Mamma til snart 4 Skrevet 8. februar 2008 #13 Skrevet 8. februar 2008 hadde ikke klart meg uten lekegrinden(siden vi har hund, og jeg kan gjøre andre ting istede for å være engstelig om hunden er nærme barnet). vognen, babycallen,vippestolen,barnesengen og tytt;) skulle fint klart meg uten bleiebøtten, og en slik flaskerensting. .
~Milly~ Skrevet 8. februar 2008 #14 Skrevet 8. februar 2008 Utenom vogna som er soleklar nr 1, må jeg si matta vi har på gulvet. den er stor og litt tykk, god og varm og ligge på, og god plass til å tumle rundt.
sally Skrevet 8. februar 2008 #15 Skrevet 8. februar 2008 ...hvor har du kjøpt den matta? Trenger en som isolerer litt og som er større enn en gymmatte. som ikke koster skjorta...;-)
sally Skrevet 8. februar 2008 #16 Skrevet 8. februar 2008 Mitt beste kjøp er lekegrind! Hadde ikke fått dusjet eller noe hvis ikke jeg hadde den...
yret Skrevet 8. februar 2008 #17 Skrevet 8. februar 2008 Bortsett fra helt nødvendige ting: -matte til å ha på gulvet -tummy-tub -ammepute -ergosele
Yo&La+spire Skrevet 8. februar 2008 #19 Skrevet 8. februar 2008 Bæresjalet! Div ulldresser. Tøybleiene Kosen (en koseklut) og smukk + sånn som fester smokken til klærne så den ikke faller av. Mobilen min (den holder snuppa i sjakk under bleieskift, bilturer o.l)
Lykkekløver Skrevet 8. februar 2008 #21 Skrevet 8. februar 2008 Smokk og smokkholder tåteflasker babycall babygym ammepute Inotyol salven og a-derma krem sånn stol til å ha i badebalja microdamp sterilisatoren! høystolen fra Ikea koseklut bamsen vogn og voksi posen Stonz skoene fra Canada
Gjest Skrevet 8. februar 2008 #22 Skrevet 8. februar 2008 Oj, det er mye.... Men av sånne ting som man egentlig ikke må ha, så var nok de beste kjøpene - soveposen i dun! (Endelig sov han godt om natta uten å sparke av seg dyna etc) - vippestolen, som han bl.a. satt i mens jeg dusja (ble kjapt for urolig til å ligge på matte) - ullpysjen fra Nøstebarn (god temp hele natt uansett) - lekegrinda
Bie&babylove:-) Skrevet 8. februar 2008 #23 Skrevet 8. februar 2008 Vogna Bleiebøtta Vippestolen Brystpumpa fra Medela!
Anquor Skrevet 8. februar 2008 #25 Skrevet 8. februar 2008 ja det er endel - Emmaljunga Vogna (Edge duo kombi) fordi bagen er stor nok til at snuppa fortsatt kan ligge i den med voksi (6 mnd) - Voksipose - Soveposer om natta så ho ikkje sparkar av sej dyna - Flaske sterilisator - Smokkesnor - BabyBjørn - Vippestol dei første mnd'ane - Bøyle med leiker på som vi kan feste på vippestol,Vogn og bilstol - Gym Matta som er stor, mjuk og god - Bleiebøtta - Smokk - BabyCall hehe..blei en del det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå