Gjest Skrevet 8. februar 2008 #1 Skrevet 8. februar 2008 jeg solgte vogna til kevin i går..en brio race nå nå har vi bare emmaljunga smart duo combi og en paraplytrille
Gjest Sekretøsa Skrevet 8. februar 2008 #2 Skrevet 8. februar 2008 1 gammel simo duo (står i barnehagen) 2 stk carena triller 1 paraplytrille 1 emmaljunga duo edge, til mini
Gjest Skrevet 8. februar 2008 #3 Skrevet 8. februar 2008 HÆ?!? har du ikke Prada sin nye trille??! Gosh...så dårlig råd dere har da!!! Jeg har en Prada trille, en Gucci trille og en Armani vogn...
Prinsessa&pøbelr@kkeren Skrevet 8. februar 2008 #4 Skrevet 8. februar 2008 Jeg har til minsten: Quinny freestyle xl3,(skal selges) Teutonia mistral (nettopp kjøpt) Babydan Stockholm trille Reflex trille..
fruen♥medtojenter-des06+jan10 Skrevet 8. februar 2008 #5 Skrevet 8. februar 2008 ¨Har emmaljunga City Cross, venter på den nye Quinny Speedi...
Gjest Skrevet 8. februar 2008 #7 Skrevet 8. februar 2008 En godt brukt Simo vogn. Står hos mamma og alle barnabarna bruker den. Paraplytrille Easywalker (bruker den til nestemann)
Snupi27 Skrevet 8. februar 2008 #8 Skrevet 8. februar 2008 har en roma basson duovogn og en carena trille
mammatilTHEODOR:) Skrevet 8. februar 2008 #9 Skrevet 8. februar 2008 har en emmaljunga smart duo nå, men må kjøpe en trille til sommeren tenkte jeg... noen som har en å anbefale forresten??
Etaner Skrevet 8. februar 2008 #11 Skrevet 8. februar 2008 Har En gammel simo vogn- perfekt til barnehage soving En Quinny 3xl comfort, brukes nesten daglig En Quinny Zapp brukes til reise og kjappe handleturer (i fremtiden ) En Carena trille- brukes ikke og bør kastes...
~sjiraff~ Skrevet 8. februar 2008 #12 Skrevet 8. februar 2008 Quinny 3 XL, da babyen kommer byttes sportsdelen ut med bag og snuppa må slutte med vogn. Har også en Carena trille som vi aldri bruker, er så drålig også at jeg ahr ikke samvittighet til å selg den.
Ajam Skrevet 8. februar 2008 #13 Skrevet 8. februar 2008 Jeg har TFK twist og en shoppingtrille. (husker ikke merket) Tidligere har jeg hatt 2* brio, og Jane. Var innom quinny sin vogn også, fikk heldigvis solgt den fort. Til mamman til Theodor vil jeg anbefale Carena. De er lette, og tar liten plass sammenlagt. Den er relativt romslig og ryggen kan legges helt ned. Lånte den en ukes tid når jeg var i utlandet nylig.
Hegemor og Marcusgullet Skrevet 8. februar 2008 #14 Skrevet 8. februar 2008 Vi har en Simo Combi 625, som kan gjøres om til sportsvogn når lillemann blir større.
Pirkeanonym Skrevet 8. februar 2008 #15 Skrevet 8. februar 2008 Vi har en Teutonia Mistral som brukes til daglig En Teutonia Solano, brukes som reisetralle og på senter med bilstolen oppå, og så har vi en Simo tralle som står hos mine foreldre, men den er vel egentlig min søster sin;-)
2nj♥ Skrevet 8. februar 2008 #16 Skrevet 8. februar 2008 1 TFK Joggster 1 Quinny FreestyleXL 1 Brio et eller annet (sovevogn i bhg) 1 Carena Søskenvogn 1 Paraplytrille
Gjest Skrevet 8. februar 2008 #17 Skrevet 8. februar 2008 Har en gammel Simo kombi 98mod hjemme hos besteforeldrene ( kjøpte ny til eldstemann, klarte aldri å selge den) Simo800Era ( tror den heter det??) kjøpte den da nr 2 var 5 mnd...kommer til å beholde den også Teutonia team s4 ( søskenvogna som jeg bruker nå, kjempe vogn) Paraplytrille, en "paraplytrille variant av søskenvogn med rygg som kan legges litt ned og kalesje, den skal vi ta med til svigers og bruke der. Og i dag får jeg Sit-N-Stand LX Tandem fra Baby Trend :-D Jeg har vel endel vogner for å si det sånn..men så har vi tross alt to hus også da..hehe..så det mangler ikke på lagringsplass ;-)
My little girl_ Skrevet 8. februar 2008 #18 Skrevet 8. februar 2008 1.Simo kombi 2.Emmaljunga Cerox. 3.Baby travel trille. 4. Zekiwa eller noe, er en trehjuling,(aldri hørt om merke før,var en vogn vi fikk) Å Hadde en quinny freestyle,som vi solgte,sambo syns det holdt med vogner nå
Kjukka Skrevet 8. februar 2008 #19 Skrevet 8. februar 2008 Du hørtes litt misunnelig ut neffi . Synes du det er litt dumt at andre folk har penger til å kjøpe akkurat hvilken vogn de vil, men ikke du?
LizzyG Skrevet 8. februar 2008 #20 Skrevet 8. februar 2008 Fader så mange vogner dere har her da. Hehe... Jeg har en Emmaljunga Duo Edge Kombi og en gammel Simo kombi jeg fikk som hun bruker i barnehagen.
Bruble Skrevet 8. februar 2008 #21 Skrevet 8. februar 2008 Her har vi ei Simo Kombi, ei Jysk sportstrille, og ei Carena paraply trille. Simoen er i daglig bruk, Jysk trilla står hor svigers, og Carena trillen har vi bare brukt et par ganger til Eldsta.
Gjest Skrevet 8. februar 2008 #22 Skrevet 8. februar 2008 emmaljunga smart duo combi som jeg har lagt til salgt.. vil ha emmaljunga city cross eller emmaljunga scooter nå
Gjest Skrevet 8. februar 2008 #23 Skrevet 8. februar 2008 Jeg kjøper hvilke vogner jeg vil selv, men bryr meg ikke om merker at all...det er det siste som bryr meg.. Mennsker som MÅ ha merke på ditt og datt har virklig for lite å bruke pengene sine på... Som jeg sa til vennninna mi her om dagen da hun hadde kjøpt en Luis Vuitton veske til 3500 kr : " kunne du virklig ikke kjøpt ei veske til 500 kr og gikk 3000 kr til de sultne barna i Afrika?" Gjør jo samme nytten uansett...
Den lille prinsesse Skrevet 8. februar 2008 #24 Skrevet 8. februar 2008 Her har vi 3 OTH Urban Jungle + en trille kjøpt i Paris. Har hatt Quinny, men det skal jeg aldri ha igjen! OTH vognene er 2 singel og 1 dobbel. Den ene singel er til salgs, aldri brukt da den var ment som vårvogn til lille baby´n. Den skal nå byttes ut med en Buggis.
Gjest Skrevet 8. februar 2008 #25 Skrevet 8. februar 2008 Akkurat nå har vi Brio kombi vogn & en carena trille. Men med stor mage & bekkenløsning så er ikke jeg så god på å løfte vognen inn i bilen så skal kjøpe Emmaljunga Scooter nå istedet. Aner ikke hvor mange vogner vi har hatt til sammen, men jeg har hatt den berømte vogndilla. Nå begynner jeg faktisk å bli lei! :-O
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå