Gå til innhold

var det vannet og slimproppen?:O:S

Anbefalte innlegg

Skrevet

var på badet nå og skulle shave meg litt der nede.tok fram speil pga magen og satte meg på huk. da så jeg en slimete klump. var helt hvit og var på størrelsen som en ert ca..er dette slimproppen? er i uke 31+4.

er det vanlig at vannet går rundt slimproppen?

kom brått til å tenke på i morgen i dag..jeg hadde på vekkeklokke 5 pga skulle kjøre sambo på jobb. jeg pleier automatisk å gå på do om morgen,selvom jeg ikke kjente no spes. behov for det. når jeg satt meg på do,også kom det litt urin,også brått så kom det en go del væske(vet ikke om det var urin eller ei). ble litt overraska der jeg satt,men tenkte ikke no mer over det egentli..

kan dette ha vært vannet?:S

vet det er ganske tidlig,men har sv.kløe m forhøya verdier,og har vært innlagt tidligere pga akutt nyre/bekken betennelse. (dette kan føre til for tidlig fødsel).

håper at dere har noen synspunkter/tanker om dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

må rette litt på meg selv her,klumpen var større en ei ert..

Skrevet

hos meg renner det ofte masse veske etter jeg er ferdig med å tisse! er nok sikkert bare mer urin! har hatt det slik i maaaange uker.

Skrevet

men, jeg følte ikke at jeg måtte tisse litt? det bare rant ut?

Skrevet

ingen andre som har noen fler tanker/synspunkter? vær så snill..

Skrevet

Kanskje du skal ringe føden og høre???

Skrevet

Synes det høres mer ut som en klump utflod... SLimproppen er stor, slimete (ikke så hvit) og ofte litt blodig.

Ang. vannet vet jeg ikke.. Men om du kom da du skulle tisse og stoppet da du var "ferdig" så va det neppe vannet. Det renner vel gjerne uavbrutt..

Skrevet

Om det var vannet som gikk ville det ha kommet mere flere ganger siden i morges. Hvis ikke var det nok bare urin. Selv om du ikke føler at du tisser gjør trykket fra ungen det slik at det kommer av seg selv.

Skrevet

Vannet har man ikke kontroll på og slimproppen kan være hvit men den er jo stor og så seig at du ikke klarer og dele den om du skjønner. Ofte med litt brunt gammelt blodstriper i. Men det kan jo være en del av den og at resten kommer ut senere.

Skrevet

hva kan man sammeligne hele slimproppen med da? på størrelsen liss..hvordan sjekker man på sykehuset om vannet er gått?

når jeg var på do,så hadde jeg stoppet å tisse..og da det brått kom en del mer,hadde jeg ikke mulighet til å knipe igjen. men, som noen sa,så skulle det ha kommet mere senere etter hva jeg forsto?

Skrevet

Vil tro at om vannet gikk, så skulle det ha lekket mer utover dagen nå. Det kommer gjerne et splæsj av det vannet som ligger nedenfor barnets hode, men når du rører på deg og går rundt vil det gjerne lekke litt vann da og.

Tror ikke det er vannet ditt som er gått.

Skrevet

1 mnd før termin med nr 1 trodde jeg at jeg mistet litt vann...(var nok litt engstlig da... hehe ) Ringte føden og fikk beskjed om å komme. Da kunne de faktisk måle på UL at vannet var der, og alt var bra.... Så ta en tlf du, det skader ikke....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...