Gå til innhold

Dere får ha god helg, jenter!

Anbefalte innlegg

Skrevet

For meg venter jobbehelg, så jeg reiser om to strakser på jobb. Og aller først må jeg melde meg på smittevernkontoret for å ta noen prøver etter at vi oppdaget smitte hos en pasient vi hadde. Kryssefingreforatjegikkeersmittetogmåsykemeldesellerharsmittetfamilienmin.

Fillern!

De som tømmer søppel på jobben min har smusstillegg - men ikke vi som utsettes for smitte og alskens skit - tilogmed før vi _vet_ at det er smitte å forholde seg til!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ååååååååååååååååååååååååååååååå det er så ekkelt når man ikke vet hva man har å forholde seg til, men i ditt yrke så skjer jo det hele tiden vil jeg tro. Jeg håper at alt er i orden!!!

ha en fin jobbehelg, og god tur til smittevernskontoret!!!!

Skrevet

Vi er flinke i det daglige til å forebygge smitte og har gode rutiner, så mest sansynlig går det bra. Men en kollega av meg ble smittet av dette vi skal testes for nå, og måtte være borte fra jobb to måneder fordi hun var blitt midlertidig smittebærende...

Men ubeleilig er det jo da...........

Kos deg med listing, maling og visning - og husk friske blomster, fyr i peisen hvis du har, levende lys og duften av boller på visning!

Og så tar du Snuldertrikset med grønnsåpe i en skål under sofaen! c",)

Skrevet

Æsj da, håper du tester negativt. God helg til deg også :-D

Skrevet

God helg Reveenka!

Håper du er frisk som en fisk og ikke har kunnet smitte en eneste sjel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...