Gå til innhold

Navn og assosiasjoner :-(

Hønseføtter og gulerøtter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen og jeg har hele tiden vært enige om guttenavn, vi har 1 navn som ER navnet vi skal bruke om vi får gutt. Et navn både mannen og jeg har funnet sammen og begge liker godt.

Men så har det seg slik at vi fikk ei jente først, og da kunne vi jo ikke bruke navnet. Og nå går snuppa i bhg med en gutt med samme navn vi har til gutt. Det er jo ikke noe problem. Problemet er bare at denne gutten ei skikkelig bølle og nå er igrunnen navnet ødelagt for meg :-(

Hvordan skal jeg klare å fortelle at navnet han gleder seg til å bruke på en eventuelt sønn er blitt et navn jeg har i vrangstrupen?

Uff, disse assosiasjonene!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror nok at du vil like det igjen, når du begynner å assosiere det med din sønn... Ikke la denne umuliusen få ødegge navnevalget for dere...

Men hvis det nå ikke er sjans for at cu vil ha dette navnet, så kan du jo spørre mannen din om det er andre navn han liker, fordi at du helst ikke vil ha det navnet lenger...

Skrevet

Jo, det blir sikkert noe annet, men akkurat nå er navnet virkelig ødelagt.. Men jeg skal da ikke ta noen sorger på forskudd, jeg vet jo faktisk ikke hva som er i magen engang, hehe :-)

Heldigvis slik sett så er dette en mannen ikke liker heller(han har vært rimelig stygg med datteren vår), så kan jo hende han også egentlig ikke liker navet lenger.

Vi får se når vi eventult vet kjønnet, leeenge igjen ennå :-)

Skrevet

var kjempe fornøyd med navnet til min elste, helt til jeg møtte en "rar" gutt med enda merkligere foreldre, syns det hele var kjempe trist:(

men jeg kom meg over det

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...