Lykkebarn og Mathilde Skrevet 8. februar 2008 #1 Skrevet 8. februar 2008 Ja da er snart min første arbeidsuke over. Må si at det faktisk har gått veldig fint. Merker jo at det er en overgang. Samtidig har jeg blitt veldig godt mottatt og er allerede i gang med en del ting som jeg kan bidra på. Så jeg tror det blir veldig spennende fremover og mye nytt og lære seg. Hjemme er det skikkelig deilig å være når jeg kommer hjem. Mathilde er helt i ekstase over å se mamma. Prater og babler i vei og er så blid. Digg å komme hjem til. Så alt i alt blir det nok bra fremover og bare å nyte helgene.
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 8. februar 2008 #2 Skrevet 8. februar 2008 Åh, det høres jo kjempekos ut! Tenke seg til at man har grua seg, men så hører jeg jo flere si at det er litt deilig å jobbe igjen og å komme hjem til glad baby. Håper det blir sånn her også selv om lillemor er i barnehage, hun savner forhåpentligvis mamma bittelitt for det (men ikke for mye...ånei, her skal det være akkurat passe hehe).
Gjest Skrevet 8. februar 2008 #3 Skrevet 8. februar 2008 Høres egentlig ut som vi gruer oss til noe som vi egentlig skal glede oss til.. Det er jo bare fryd og gammen å begynne å jobbe igjen., Nå skal jeg jammen kose meg de siste 4 ukene jeg har igjen, før jeg skal jobbe fullt. Og nyte kose-dager med min lille når pappa er hjemme...
Millapril Skrevet 9. februar 2008 #4 Skrevet 9. februar 2008 Så bra det har gått så greit å komme igang og at du ble tatt godt i mot. Alltid spennende med noe nytt. Bra vesla trives hjemme også, det er nok litt sunt å savne mamme litt. Kos deg med litt ordentlig helg og fri!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå