Gå til innhold

Er det mulig å være treigere?


En, snart to :)

Anbefalte innlegg

Samboer er skikkelig sta når det gjelder å kjøpe ting og han har stolt sagt maaaaange ganger at han skal ordne med bilstolen. Han har trålet nett og annonser og sier at han har full kontroll. Så i går ble jeg lei, 2 dager til termin og har vært moden med 2 cm åpning i 3 uker, så bestilte jeg bilsete. Har ligget med sterke kynnere i hele natt og tror egentlig fødselen er rett rundt hjørnet. sa da var det kanskje litt på tide å ordne med bilsete?????

 

Må sies at jeg bestilte fra babycare.no og da får vi sikkert ikke setet i tide hvis det blir fødsel i løpet av helga. Mannfolk altså! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hehe. kjenner igjen den der ja..

heldigvis er sambo litt "tøffel" så jeg har stort sett hatt kontrollen når jeg så hvor treig han var med alt. Virker som han har arvet det fra sin egen far, for da han var på besøk 3 uker før termin og kikket på det fiks ferdige rommet til junior sa han bare; "er dere ikke litt tidlig ute?" :P

 

...Sa ikke noe til han om at det allerede hadde stått klart i nærmere 2 mnd :P

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he... Må le litt. Skrev innlegget på torsdag og på fredag startet riene. Dro til sykehuset ganske kjapt etter de første riene og regnet egentlig med å bli send hjem igjen. Men neida, her var fødselen i full gang og jenta vår ble født etter 6,5 time. Helt perfekt og nydelig! :) Så når mandagen kom måtte vi låne ett bilsete med noen andre da setet som ble bestilt på nett på TORSDAG ikke var kommet. ;) Sete kommer i dag, 2 dager etter hjemkomst. Ikke ett sekund for seint!!! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...