Bring_it_on!!:)) Skrevet 8. februar 2008 #1 Skrevet 8. februar 2008 nanny hjelpen på tv norge,. Han pappaen virker så genuint glad i barna sine.. Og så han lyste opp når sønnen sa at han hadde lyst til og ha alenetid med han.. Skal ikke mye til for og få meg tårevåt nei.. hehe... =)
Min *lille* prins*er stor* Skrevet 8. februar 2008 #2 Skrevet 8. februar 2008 skønner va du mener! klarer iike se på sånne programer uten at det begynner å renne....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå