Mamman til 3 lykketroll Skrevet 8. februar 2008 #1 Skrevet 8. februar 2008 Hvordan finner jeg ut mer om det?
Gjest Skrevet 8. februar 2008 #2 Skrevet 8. februar 2008 Her i bygda kommer prester hjem om det har vært selvmord i huset. Det er vissnok for å "rense". De leser noe fra bibelen og tenner noen lys. Mulig de går rundt i de forskjellige rommene med et kors også. Men de kommer ikke ved "vanlig" død.
Gjest Sekretøsa Skrevet 8. februar 2008 #4 Skrevet 8. februar 2008 Haha! Det der lurte jeg på og! Ser flere ganger her inne "sånn utenom tema..."..?? hvilket tema? Det er jo en skravleside ;o)
Mamman til 3 lykketroll Skrevet 8. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 8. februar 2008 Utenom baby-tema kanskje?? Tror ikke det har vært død og selvmord her men...
___ Skrevet 8. februar 2008 #8 Skrevet 8. februar 2008 Såpe og vann er jo greit. Er det "ånder" du tinker på så kan du jo kanskje prøve en hypnositør eller en psykolog?
Mamman til 3 lykketroll Skrevet 8. februar 2008 Forfatter #9 Skrevet 8. februar 2008 Det "bråker" veldig og er irriterende. Mannen har knapt sovet i natt. Det er vel grunn god nok. I tillegg så skremmer det ungene iblandt.
Pixie Power Skrevet 8. februar 2008 #10 Skrevet 8. februar 2008 Hvis det er virlelig ille, så er det nok av folk som driver med slikt. Men vær obs på at prisene varierer, så det er ikke bare å plukke hvem som helst. Jeg er ganske skeptisk, og ville ikke betalt et par tusen for det, for jeg vet andre gjør det for mye mindre. Seriøsitet og kunnskap har ikke med hvor mye penger de tar. Sjekk ut om du finner tilbakemldinger fra andre hvis du leter på nett etter noen som renser hus :-)
Pixie Power Skrevet 8. februar 2008 #11 Skrevet 8. februar 2008 du kan jo sjekke via nettsidene til alternativt nettverk
Mamman til 3 lykketroll Skrevet 8. februar 2008 Forfatter #12 Skrevet 8. februar 2008 Jeg kjenner ingen å spørre om akkurat dette da... Vet om et annet hus her i nærheten, men han er kjempePr-kåt og stiller i alt som ligner på media og det er ikke noe for meg. Skal sjekke på alternativt nettverk, takk!
Northernlights Skrevet 8. februar 2008 #13 Skrevet 8. februar 2008 Hvis du søker på ordet "rense" under debatter,så la jeg inn en tråd om hva mannen min gjorde (skrev ikke riktig alt,men det ble gjort på indianervis,som han hadde sett Cherokee bestemora si gjøre det,da han var liten). Natta etter luktet det friskere i huset,og vi sov bedre,alle sammen. 3 av oss har sett en diger,mørk skygge, og det er ikke noe godt tegn,så han gjorde det han hadde lært,mens han ba til The Great Spirit. Han hadde aldri gjort det før, men hva han nå enn gjorde,så føler vi mere fred iallefall. Og her har det vært mye "styr".
Mamman til 3 lykketroll Skrevet 8. februar 2008 Forfatter #15 Skrevet 8. februar 2008 Takk! Skal få mannen til å sjekke det når han våkner, stakkar, han måtte ta en sykedag pga menglende søvn her.
Mamman til 3 lykketroll Skrevet 8. februar 2008 Forfatter #16 Skrevet 8. februar 2008 Brant han den salvien? Huff, det må da lukte grusomt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå