giggsi Skrevet 8. februar 2008 #1 Skrevet 8. februar 2008 Har dere sendt innvitasjoner i posten? har sere sendt takkekort både i forbindelse med fødselen og så med dåpen?
Pappas fultreffer :) Skrevet 8. februar 2008 #4 Skrevet 8. februar 2008 Jeg sendte invitasjoner i posten til de som bor et stykke unna, men noen gikk jeg og leverte personlig. sånn som til mamma og pappa og mine søsken og svigerforeldre. Jeg har bare sendt takkekort etter dåpen.
petite fleur Skrevet 8. februar 2008 #5 Skrevet 8. februar 2008 Jeg har ikke hatt dåp ennå, men jeg har sendt ut invitasjoner. Kunne sef ha ringt, men elsker å lage sånne ting selv, så da ble det sånn. Sendte ut takkekort i forbindelse med fødsel, men kommer til å gjøre det etter dåp også.
Alba44 Skrevet 8. februar 2008 #6 Skrevet 8. februar 2008 Sendte ikke ut ivitasjoner. Vi ringte til gjestene. Ja, lagde takkekort for både barselsgaver og etter dåp.
Gjest Skrevet 8. februar 2008 #8 Skrevet 8. februar 2008 Leverte eller sendte invitsjonene, Lagde takkekort for både fødsel og dåp
Sommerfugl78 Skrevet 8. februar 2008 #9 Skrevet 8. februar 2008 Sendte ut invitasjoner. Sendte også takkekort med dåpsbilde. Hadde dåp i november og sendte takkekortene nå i januar. Så kombinerte vi julekort og "takk for gaven jeg fikk da jeg ble født" :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå