Gjest Skrevet 8. februar 2008 #1 Skrevet 8. februar 2008 Skal ta buss fra Trondheim til Oslo i morgen, og lurer veldig på hva jeg skal ha med å spise! Jeg skal reise sammen med samboeren min, og siden vi drar til Oslo for å se en konsert med et band som han ikke liker, og han i tillegg HATER bussturer, vil jeg ikke sette ham til å spise tørt brød og salami. Noen som har noe forslag til hva jeg kan ta med for å glede ham litt? Det kan ikke være varmmat, og bør være "bussvennlig". Vil bare legge til at han er veldig snill som blir med meg! =)
Venter på 3_de spire Skrevet 8. februar 2008 #2 Skrevet 8. februar 2008 Tortillalefse med salat, smøreost og kjøttpålegg er jo kjempe godt da! Ha en fin busstur og konsert!!
råååsa-med gutt og jente:) Skrevet 8. februar 2008 #3 Skrevet 8. februar 2008 salat? i litt høye bokser dere kan spise ut av. deilige smørbrød? lage noen gode horn med noe godt inni? hm....der sto det stillt gitt:)
råååsa-med gutt og jente:) Skrevet 8. februar 2008 #4 Skrevet 8. februar 2008 kom på en ting til..... Sandwich....med bacon, speilegg, salat og masse digg på!! alle mannfolk liker det:)
Gjest Skrevet 8. februar 2008 #5 Skrevet 8. februar 2008 Mmmm, masse gode forslag!!! Jeg har fått dilla på taco, så stakkars kjæresten min skal få slippe å få tortillalefse. =P (Men jeg skal lage til meg selv!) Kanskje jeg skal lage pizzahorn ja, blir jo veldig mettende om jeg lager av grovt mel. Pluss at sambo har fått sympati-dilla på hjemmelagd pizza, men med min veto-rett-mage, blir det taco hver dag likevel... :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå