Gå til innhold

Mat på langtur - HJELP!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal ta buss fra Trondheim til Oslo i morgen, og lurer veldig på hva jeg skal ha med å spise!

Jeg skal reise sammen med samboeren min, og siden vi drar til Oslo for å se en konsert med et band som han ikke liker, og han i tillegg HATER bussturer, vil jeg ikke sette ham til å spise tørt brød og salami.

 

Noen som har noe forslag til hva jeg kan ta med for å glede ham litt? Det kan ikke være varmmat, og bør være "bussvennlig".

 

Vil bare legge til at han er veldig snill som blir med meg! =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tortillalefse med salat, smøreost og kjøttpålegg er jo kjempe godt da!

 

Ha en fin busstur og konsert!!

Skrevet

salat? i litt høye bokser dere kan spise ut av.

 

deilige smørbrød?

 

lage noen gode horn med noe godt inni?

 

hm....der sto det stillt gitt:)

Skrevet

kom på en ting til.....

 

Sandwich....med bacon, speilegg, salat og masse digg på!! alle mannfolk liker det:)

Skrevet

Mmmm, masse gode forslag!!!

Jeg har fått dilla på taco, så stakkars kjæresten min skal få slippe å få tortillalefse. =P (Men jeg skal lage til meg selv!)

 

Kanskje jeg skal lage pizzahorn ja, blir jo veldig mettende om jeg lager av grovt mel. Pluss at sambo har fått sympati-dilla på hjemmelagd pizza, men med min veto-rett-mage, blir det taco hver dag likevel... :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...