Gjest Skrevet 8. februar 2008 #1 Skrevet 8. februar 2008 Håper egentlig du ikke svarer fordi du føder!!! Du sa jo du skulle komme før meg.....
vimsa .-) på overtid Skrevet 8. februar 2008 #3 Skrevet 8. februar 2008 tror lompa fødte en jente igår!!! (eller husker jeg heeelt feil?)
Gjest Skrevet 8. februar 2008 #4 Skrevet 8. februar 2008 ????? Når da? Så da et innlegg som var lagt inn litt utpå kvelden?? Eller?? Nå må jeg begynne å bla i innlegg her!
Gjest Skrevet 8. februar 2008 #5 Skrevet 8. februar 2008 Lompa la inn et innlegg i går kl 18.15..... Men Bris fødte ei jente i går. Kan det være henne du tenker på?
Gjest Skrevet 8. februar 2008 #6 Skrevet 8. februar 2008 Lompa er ei gravid jente som er 6 dager på overtid... Har vært ganske aktiv her... og med på alle bim-treffene våre.
vimsa .-) på overtid Skrevet 8. februar 2008 #7 Skrevet 8. februar 2008 jepp, det var nok det! Sorry, husket bare at det var no med lompa og ei jente... :-) Håper hun er i fødsel nå da :-)
Gjest Skrevet 8. februar 2008 #8 Skrevet 8. februar 2008 HALLOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO ;o) Jeg fødte ikke noen baby i går....eller gjorde jeg???? *sjekker* Hm....nei, ser ikke slik ut *ler*
Gjest Skrevet 8. februar 2008 #9 Skrevet 8. februar 2008 ))))) Nå håpet jeg så veldig å ikke høre fra deg! Nøffa var også veldig spent. Sette opp forhåpningene våre sånn, da gitt. Nå MÅ du jo bruke hele dagen her inne, ellers tror vi jo at du ligger med bena til værs og flat mage!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå