Gjest Skrevet 8. februar 2008 #2 Skrevet 8. februar 2008 Gratulerer:) 48 dager igjen her. *teller ned* )
Phantom´ Skrevet 8. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 8. februar 2008 Førstemann til mål...! Får håpe dagene går fort avsted!
lilleluna7 Skrevet 8. februar 2008 #4 Skrevet 8. februar 2008 49 dager her :-) Termin omtrent samtidig vi da dere! Veldig spennende ;-)
Axus' girlfriend Skrevet 8. februar 2008 #6 Skrevet 8. februar 2008 49dager! morsomt å se hvem som har termin omtrent samtidlig:) Første mann til måååååål
lilleluna7 Skrevet 8. februar 2008 #8 Skrevet 8. februar 2008 Forma mi har vært så utrolig bra egentlig helt fram til uke 32. Siste uka har den vært dalende... Ble sykmeldt forrige mandag pga sterke kynnere, enda jeg har vært omplassert på jobb og hadde veldig fine dager der. Men jeg kjente at der var ikke mye overskudd da kveldene kom... Nå er jeg mye mer trøtt. Kynnerne har gitt seg, men det skal ingeting før de kommer for fullt igjen; en tur til tannlegene, liten tur på kafe, handletur o.l. Det som har plaget meg mest de siste dagene, er sinnsyk hodepine.... Men sånn ellers, har jeg det bra :-D Dere andre da?
Gjest Skrevet 8. februar 2008 #9 Skrevet 8. februar 2008 Har vært sykmeldt noen uker jeg også nå. Startet først med 20% sykmelding, men har gått opp til 100%. Slet masse m sterke kynnere på jobb, disse har heldigvis blitt litt skjeldnere etter at jeg begynte å ta det litt mer med ro. Men har også den berømte bekkenløsningen som aldri slipper taket, hehe.. Klarer såvidt å bevege meg, å snu seg i senga er helt uaktuelt!! *vondt* Men ellers har jeg ikke så mye å klage over:) Den siste uka har jeg fått en sinnsykt sultfølelse heletiden. Spiser middag, stapp mett, så kan det gå 15 min og jeg er like sulten igjen. Våkner om natta pga at magen romler:) Ellers går jeg bare å gleder meg til snuppa kommer til verden <3
lilleluna7 Skrevet 8. februar 2008 #10 Skrevet 8. februar 2008 Hehe, kjenner igjen den sulten ja :-) Husker i fra forrige gang at jeg måtte opp på nattestid for å spise! Har ennå sluppet det, men det har vært like før noen ganger.Venter jente jeg også, og gleder meg så utrolig. Det blir en liten attpåklatt siden de to andre snart fyller 14 og 16 år :-) De gleder seg veldig til å få ei lita søster! Nå går dagene med til å vaske opp litt småtøy, slappe av, og prøver og gå tur....
Gjest Skrevet 8. februar 2008 #11 Skrevet 8. februar 2008 Hehe.. Jeg prøver å unngå å spise om natten, men ender ofte opp med å ligge lenge å kjenne på sulten før søvnen kommer igjen:) Så gleder meg til å stå opp hver dag for å spise frokost:) hehe... Jeg har nettopp vasket unna alt babytøyet, og jøss, hvor mye det var:) Så nå henger det siste til tørk mens det andre ligger pakket i koffert:) Flytter neste fredag, så greit å ha det gjort:) Tur ja, hehe... Har vært flink til å gå tur hver dag jeg også, men igår måtte jeg droppe det, klarte ikke å røre meg, så ble bare en kort tur til postkassen:) Hehe.. Bedre enn ingenting da.
Phantom´ Skrevet 8. februar 2008 Forfatter #12 Skrevet 8. februar 2008 Jeg sliter mye med bekkenet denne gangen, så det blir lite turgåing. Er selvstendig næringsdrivende, og kan legge opp dagen alt ettersom, så jeg har greid meg med 20% sykmelding. Venter nr 3 og gleder meg stort til lillejenta kommer. Har 2 prinser fra før, så det har gått mye i småshopping og snoking i hyllene på babybutikkene de siste ukene. begynner å få en fin samling av søtt rosa tøy. Ellers satser jeg på å bruke mye av tøyet etter gutta i starten. Har bestemt meg for å fokusere på alt det positive med å være gravid resten av svangerskapet, og la det overskygge at jeg er tung og vond og lei. Blir garantert siste gangen for meg dette, så da skal jeg forsøke å gjøre slutten så trivelig som mulig. Vi får følge hverandre på veien vi da, som har termin omtrent samtidig.
fjollefrua Skrevet 8. februar 2008 #13 Skrevet 8. februar 2008 50 dager her også. Kjenner det begynner å bli litt tyngre, for nå har magen begynt å vokse gitt... sliter med å sove om natta, og jepp sulten er her også... Har foreløpig klart å begrense meg litt med tanke på å ikke spise for 2, men nå kjenner jeg det trengs litt mer energi... får ta en tur på butiken og kjøpe litt frukt. Lage meg en deilig fruktsalat til i kveld
Frk Påske Overtid Skrevet 8. februar 2008 #15 Skrevet 8. februar 2008 41 eller 51 dager igjen jeg... Fått to terminer med 10 dagers mellomrom...ikke så veldig lett å forholde seg til... Hvor skal dere føde??
Gjest Skrevet 8. februar 2008 #16 Skrevet 8. februar 2008 Jeg skal føde på St.Olavs i Trondheim:) Dere andre da?
Trebarnsmamma30 Skrevet 8. februar 2008 #19 Skrevet 8. februar 2008 47 dager igjen her, bare en uke til så er jeg høygravid:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå